  • 1. Data: 2012-01-16 03:55:27
    Temat: Ha akcyza na węgiel przy prowadzeniu firmy hahaha
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    Czy Wy ekogroszkowcy wiecie, że jak macie zarejestrowaną działalność
    gospodarczą pod adresem na jaki kupujecie węgiel to musicie płacić akcyzę?

    http://biznes.onet.pl/grozi-nam-zalamanie-tego-sekto
    ra,18493,4997671,3040691,76,1,news-detal

  • 2. Data: 2012-01-16 07:28:07
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Ale chyba nie będzie kontroli po domach 'skąd mam węglel'...? :-)

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2012-01-16 07:28:07
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...ki> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://biznes.onet.pl/grozi-nam-zalamanie-tego-sekto
    ra,18493,4997671,3040691,76,1,news-detal

    To nie jest .urwa śmieszne.

    Marek

  • 4. Data: 2012-01-16 07:59:53
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale chyba nie będzie kontroli po domach 'skąd mam węglel'...? :-)

    Ten na akzyzę będzie farbowany na różowo na składzie tuż po zakupie i
    opłaceniu akzyzy.
    Jeżeli urzędnik skarbowy jadąc do pracy zauważy po drodze że u kogoś pod
    domem jest czarny węgiel albo niedaj boże czarny dym a na domu jest szyld
    firmowy, to będzie wiedział że trzeba przyjechać tu na kontrole.

    Z drugiej strony zastanawiam się co miało na myśli nasze słońce Peru Tusk
    mówiąc że powoli zaczyna się zastanawiać nad tym czy prawo fiskalne EU jest
    aby napewno dla Polski w chwili obecnej na miejscu. Czyżby mu się już
    polityczne zelówki zaczynały palić?

    Marek

  • 5. Data: 2012-01-16 08:02:00
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ale chyba nie będzie kontroli po domach 'skąd mam węglel'...? :-)

    chyba ze miły sąsiad doniesie :-)

    ale w naszym państwie mamy również inne kwiatki dla firm:
    koniecznosc składania raportu o odpadach chyba do urzedu
    marszalkowskiego -brak takiego kara 10tys. A prawie kazda firma odpady ma a
    raportów nie składa.
    zgłoszenie do władzy od danych osobowych posiadane listy z danymi - a za
    liste juz uwazaja dane kontaktowe z telefonu. Nie zgłosiłeś? Kara...

    b.

  • 6. Data: 2012-01-16 08:16:45
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 16 Sty, 09:02, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > zgłoszenie do władzy od danych osobowych posiadane listy z danymi - a za
    > liste juz uwazaja dane  kontaktowe z telefonu. Nie zgłosiłeś? Kara...

    W tej liście musze zamieścić ilość zużytego papieru toaletowego,
    wyrzuconych fusów od kawy?
    Zapewne jak wyślę zgłoszenie za 2011 r. to upomną się o takie listy za
    lata poprzednie?

  • 7. Data: 2012-01-16 08:37:48
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
    >Zapewne jak wyślę zgłoszenie za 2011 r. to upomną się o takie listy za
    >lata poprzednie?

    No a jak :-) Państwo na każdego haka ma. Zaczniesz podskakiwać - przyjdzie
    kontrola, sprawdzi węgiel, dane z komórek, śmieci... i płyniesz :-) Kara za
    te śmieci to nie jest kwota od-do - tylko równe 10kzł, nawet ponegocjować
    nie można.

    A czemu w tym kraju jest jak jest? Polecam mojego ulubionego ziemkiewicza
    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz-mysli_
    nowoczesnego-endeka/news/niemoralna-propozycja-i-kar
    a-za-jej-przyjecie,1743381b.

  • 8. Data: 2012-01-16 08:57:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To nie jest .urwa śmieszne.

    Znajomi którzy węglem handlują są załamani. Nie dość że zimy nie ma więc
    węgiel nie schodzi to jeszcze te nowe przepisy.
    Byłem u nich na składzie- gość kupował worek węgla to musieli do tego chyba
    3 kartki formatu A4 wydrukować że zwolniony z akcyzy. Z dowodu go musieli
    spisać jak zresztą każdego kto kupuje chociaż worek węgla. Masakra jakaś.
    Nie weźmiesz ze sobą dowodu osobistego nie kupisz węgla albo kupisz drożej
    bo z akcyzą.
    Szkoda mi tych ludzi bo żyją ze sprzedaży workowanego węgla i chyba
    bankructwo ogłoszą, ale co zrobić. Ja się cieszę że zimy praktycznie nie ma
    oni wprost przeciwnie. i jeszcze ta akcyza.

  • 9. Data: 2012-01-16 09:01:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > A czemu w tym kraju jest jak jest?

    Bo kurwy polityczne z wiejskiej sprzedają się jak mokre dziwki a nas
    sprzedano z butami jak Kunta Kinte.

    Marek

  • 10. Data: 2012-01-16 09:37:14
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > bankructwo ogłoszą, ale co zrobić. Ja się cieszę że zimy praktycznie nie
    > ma oni wprost przeciwnie. i jeszcze ta akcyza.

    Witaj
    kupowałem dzisiaj rano węgiel, na tym samym składzie co zawsze. Różnica
    taka, że gościu paragon mi wcisnął do ręki a nie wyrzucił do kosza jak
    zwykle ( bo nabijać na kasę to w 99% przypadków i tak nabijał). Nie
    rozumiem co się zmieniło - choć rzeczywiście - zdrożał o 40 zł na tonie.

    pozdrawiam