  • 31. Data: 2012-01-18 15:51:05
    Temat: Re: Ha akcyza na węgiel przy prowadzeniu firmy hahaha
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Ale niech się wypowiedzą groszkowcy i miałowcy. Są jakieś kłopoty z
    > węglem / koksem?

    Przedwczoraj zamówiła żona groszek z Piasta (u autoryzowanego
    sprzedawcy), wczoraj przywieźli. Bez problemu. Podpisała jeden papier.
    Dowodu nie żądali, wystarczyło podać imię, nazwisko i adres.

    Kazek

  • 32. Data: 2012-01-18 16:41:12
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Kazimierz Debski napisał:

    > Przedwczoraj zamówiła żona groszek z Piasta

    Z ciekawości... jeśli można :-) ile płaciłeś za tonę? i czy to luzem,
    czy w workach?

    pozdr
    Robert G.

  • 33. Data: 2012-01-18 19:35:38
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Z ciekawości... jeśli można :-) ile płaciłeś za tonę? i czy to luzem,
    > czy w workach?

    Kupuję luzem. Retopal. Cena 700 PLN za tonę. Dowóz ~13 km gratis.

    Oferta jest tu:
    http://www.adamexpodolsze.pl/index.php?p=oferta

    A cennik tu:

    www.kupwegiel.home.pl

    Kazek

  • 34. Data: 2012-01-18 20:06:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-01-18 09:02, 4CX250 wrote:
    > Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości

    > 1t powiadasz...
    >

    > Marek

    Pisząc "po ludzku" wytwarzanie do 100kg odpadów niebezpiecznych wymaga
    tylko wcześniejszego zgłoszenia no i oczywiście złożenia rocznego
    sprawozdania. W szczególności dotyczy to wytworzenia odpadu
    niebezpiecznego pod postacią *jednej* zużytej świetlówki.

    Powyżej 100kg trzeba mieć zatwierdzony program gospodarki odpadami
    niebezpiecznymi.

    Dotyczy to oczywiście tylko firm i wygląda na to, że niespecjalnie
    ktokolwiek się tym przejmuje.

    Ale niestety nie da się wykluczyć, że jak budżet będzie jeszcze bardziej
    pusty to stosowne przepisy i w szczególności sankcje zostaną odgrzebane ...

    Piotrek

  • 35. Data: 2012-01-18 21:25:23
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    > Kupuję luzem. Retopal. Cena 700 PLN za tonę. Dowóz ~13 km gratis.

    Dzięki... :-) Tanio bierzesz...

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 36. Data: 2012-01-19 07:07:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Pisząc "po ludzku" wytwarzanie do 100kg odpadów niebezpiecznych...

    Tyle że 100Mg to 100 000 000g czyli 100 ton nie 100kg a 10^6g to 1 000 000g
    Jackare namieszał bo poprawił swojego przedmówcę ze 100mg na 100Mg.

    Marek

  • 37. Data: 2012-01-19 07:59:43
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >wczoraj przywieźli. Bez problemu. Podpisała jeden papier. Dowodu nie
    >żądali, wystarczyło podać imię, nazwisko i adres.

    Kupowałeś z akcyzą czy bez?

  • 38. Data: 2012-01-19 19:19:52
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Kupowałeś z akcyzą czy bez?

    Bez akcyzy. Na dokumencie dostawy, w rubryce Przeznaczenie uprawniające
    do zwolnienia napisali: Art. 31 a ust. 2 pkt 3 gospodarstwo domowe -
    użytek własny

    Kazek

  • 39. Data: 2012-01-19 19:23:26
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Dzięki... :-) Tanio bierzesz...

    Do kopalni mam jakieś 30 km, więc i transport tani.
    Ci co mają własny transport sami wożą z kopalni. Mówią, że węgiel
    tańszy, jest go więcej na tonę i zawiera mniej wody, choćby podczas
    ciężkiej ulewy ładowali :-)

    Kazek