  • 11. Data: 2013-07-30 11:48:26
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 11:29:02 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Win8 jest przede wszystkim do maszyn z dotykiem, ale jak pasuje Ci win7 to
    > tak naprawde po mojemu roznic jest nie tak wiele.

    Nie az tak wiele róznic powiadasz?
    Ja powiedziałbym że mnóstwo. Ale to kwestia przyzwyczajenia. Wyskakujące narożniki to
    strasznie wk... jest, brak menu i wogóle wszystko mało intuicyjne. Pewnie to kwestia
    przyzwyczajenia jak ja od kilku lat win XP potem win7 z małą przerwa na VISTE to
    pewne nawyki zostały.
    A byłbym zapomniał- z otoczeniem sieciowym wieczne kłopoty w WIN8, nie widzi dysku
    sieciowego podłączonego do routera(inne laptopy z win 7 widza ten dysk bez problemu.
    Ogólnie jak dla mnie lipa. sasiad ma urządzenie własnie z ekranem dotykowym to bardzo
    chwali win 8

  • 12. Data: 2013-07-30 12:02:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-07-30 11:24, Kris pisze:

    > Ja sie nie znam ale na Thunderbirdzie sie świat pewnie nie kończy

    Moj ostatni komp rozlecial sie po osmiu latach bezawaryjnej pracy. W
    zwiazku z tym zbyt wielu programow to ja nie poznalem. Ten jest podobny
    do poprzedniego i jakos nie czuje szczegolnej potrzeby uczenia sie
    nowych rzeczy tylko dlatego, ze sa. Prawde mowiac nie wiem czy sa
    czytniki zawijajace napisany w google tekst. Z grubsza przychyle sie
    jedynie do opini, ze uzytkownicy googla po prostu moga pyknac co pare
    wyrazow klawisz enter, ale to dla wygody innych rezygnujac w jakims
    sensie z wlasne, wiec jak sobie chca. Kiedys jednak bylo prosciej.

    > Tu sie niestety musze zgodzić, mobilizuję się już od jakiegos pół roku żeby z
    laptopa to win8 wywalic i wgrac win7.
    > Czekam jednak bo lada dzień aktualizację do Windows 8,1 mają udostępnic i podobno
    ma to być bardziej funkcjonalne i podobne do WIN7
    > Zobaczymy

    Nie wiem czy win 7 obsluzy te najnowsze komputery. W kazdym razie
    wolalem nie ryzykowac i wzialem co bylo, a bylo tylko win 8.
    Nie mam pojecia po chuchu mi na pierwszym ekranie jakas ikona do
    podrozy, sklepu windows, czy gier xbox. Tak wiem, ze moge to sobie
    poprzestawiac. :-) Nie moge tylko odnalezc tak banalnej rzeczy jak
    funkcji dawnego przycisku start, po nim wszystkich programow np.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2013-07-30 12:21:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-07-30 11:48, Kris pisze:

    > Ogólnie jak dla mnie lipa. sasiad ma urządzenie własnie z ekranem dotykowym to
    bardzo chwali win 8

    Ja na win8 sie nie znam, ale co tam mozna chwalic nawet majac ekran
    dotykowy poza pierwszym ekranem?
    Nawet nie wiem gdzie tam szukac jakichs narzedzi dyskowych, czy tym
    podobnych rzeczy. Zainstalowanych programow poza skrotami pulpitu.
    Nie rozumiem tego systemu, byc moze dlatego, ze oczekuje czegos ciut
    wiecej poza kliknieciem jednego kafelka. Do tego nie wiem czy aplikacja
    jest zamknieta czy nie. Funkcje toutchpada, no szczeka opada. W zyciu
    nie myslalem, ze przyjdzie komus do glowy tak kretynska koncepcja. Do
    kompletu moznaby klawiaturze przypisac jakies funkcje inne niz pisanie.
    A pisanie byloby jakas tam tylko funkcja przy okazji do wpisywania
    like'ow na tym kretynskim facebooku. Ech co za czasy...

    Piozdro.. TK

  • 14. Data: 2013-07-30 13:05:34
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Kris* <k...@g...com> typed:

    > O Maniek4 wrócił;)

    > Urlopowałem;)
    > A czy w Twojej części?
    > Ty chyba na wschód od "stolycy" a [póki co az tam nie dotarłem)

    Hej koledzy, co wy z grup dyskusyjnych czat sobie zrobiliście?
    Przejdźcie na priv lub komórki do ręki i wiola ile chcecie to gadajcie,
    Tu Wasze zwierzenia nikomu są niepotrzebne.

  • 15. Data: 2013-07-30 13:21:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 13:05:34 UTC+2 użytkownik Pawel S. napisał:
    > Hej koledzy, co wy z grup dyskusyjnych czat sobie zrobiliście?
    > Przejdźcie na priv lub komórki do ręki i wiola ile chcecie to gadajcie,
    > Tu Wasze zwierzenia nikomu są niepotrzebne.

    Zawsze możesz nieczytać.

  • 16. Data: 2013-07-30 13:39:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Pawel S." <p...@w...pll> napisał w wiadomości
    > *Kris* <k...@g...com> typed:

    > Hej koledzy, co wy z grup dyskusyjnych czat sobie zrobiliście?
    > Przejdźcie na priv lub komórki do ręki i wiola ile chcecie to gadajcie,
    > Tu Wasze zwierzenia nikomu są niepotrzebne.

    Use the forc...filetr, Luke.

  • 17. Data: 2013-07-30 13:41:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.07.2013 13:21, Kris pisze:

    > Zawsze możesz nieczytać.

    Zawsze możecie używać poczty elektronicznej.

    Ty jak zwykle się domagasz, żeby wszyscy się do twojego patologicznego
    lenistwa dostosowali...

  • 18. Data: 2013-07-30 13:41:56
    Od: "Pawel S." <p...@w...pll>

    *Kris* <k...@g...com> typed:

    > Zawsze możesz nieczytać.

    Ano mogę,
    Jesli postępujesz tak jak to czynisz obecnie, to z tego wynika, że masz
    pozostałych użytkowników w nosie.
    Jeśli masz odrobine inteligencji to zachowaj sie publicznie jak bóg
    przykazał.

  • 19. Data: 2013-07-30 13:44:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Jeśli masz odrobine inteligencji to zachowaj sie publicznie jak bóg

    Bóg

  • 20. Data: 2013-07-30 14:11:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-07-30 13:05, Pawel S. pisze:

    > Hej koledzy, co wy z grup dyskusyjnych czat sobie zrobiliście?
    > Przejdźcie na priv lub komórki do ręki i wiola ile chcecie to gadajcie,
    > Tu Wasze zwierzenia nikomu są niepotrzebne.

    A cytatow nie tniesz.

    Powiem Ci, ze owszem masz racje. To tematyczna grupa dyskusyjna, no ale
    my znamy sie od lat i ze tak powiem tworzymy te grupe. Czasem pogadamy
    sobie nie tylko o betonie i to sprawia, ze jak podejrzewam wiele grup
    tylko dlatego zyje. Nie da sie w kolko gadac o tynkach i kominach, no
    chyba, ze Ty potrafisz. Grupa to jak mi sie zdaje jej uzytkownicy, a nie
    tylko ASCII. No wiec mysle tak sobie, ze poki nie siejemy tu reklamy i
    raz na dziesiat postow pogadamy sobie o zyciu to moze nikomu krzywda sie
    nie stanie.

    Pozdro.. TK