    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hej Kris
    Date: Tue, 30 Jul 2013 12:02:58 +0200

    W dniu 2013-07-30 11:24, Kris pisze:

    > Ja sie nie znam ale na Thunderbirdzie sie świat pewnie nie kończy

    Moj ostatni komp rozlecial sie po osmiu latach bezawaryjnej pracy. W
    zwiazku z tym zbyt wielu programow to ja nie poznalem. Ten jest podobny
    do poprzedniego i jakos nie czuje szczegolnej potrzeby uczenia sie
    nowych rzeczy tylko dlatego, ze sa. Prawde mowiac nie wiem czy sa
    czytniki zawijajace napisany w google tekst. Z grubsza przychyle sie
    jedynie do opini, ze uzytkownicy googla po prostu moga pyknac co pare
    wyrazow klawisz enter, ale to dla wygody innych rezygnujac w jakims
    sensie z wlasne, wiec jak sobie chca. Kiedys jednak bylo prosciej.

    > Tu sie niestety musze zgodzić, mobilizuję się już od jakiegos pół roku żeby z
    laptopa to win8 wywalic i wgrac win7.
    > Czekam jednak bo lada dzień aktualizację do Windows 8,1 mają udostępnic i podobno
    ma to być bardziej funkcjonalne i podobne do WIN7
    > Zobaczymy

    Nie wiem czy win 7 obsluzy te najnowsze komputery. W kazdym razie
    wolalem nie ryzykowac i wzialem co bylo, a bylo tylko win 8.
    Nie mam pojecia po chuchu mi na pierwszym ekranie jakas ikona do
    podrozy, sklepu windows, czy gier xbox. Tak wiem, ze moge to sobie
    poprzestawiac. :-) Nie moge tylko odnalezc tak banalnej rzeczy jak
    funkcji dawnego przycisku start, po nim wszystkich programow np.

    Pozdro.. TK