    From: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Historia cen nieruchomości
    Date: Thu, 28 Jan 2010 09:19:18 +0100

    Witam,

    Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale może ktoś mi podpowie gdzie szukać.
    Interesuje mnie jak kształtowały się ceny transakcyjne/ofertowe
    nieruchomości na rynku polskim przez ostatnie 20 lat w poszczególnych
    rejonach. Znalazłem statystyki jedynie od roku 2003 tutaj:

    http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1120_PLK_WAI.htm

    Gdzie można takie informacje dostać? Jeżeli to niemożliwe to może być
    nawet z okresu nieco późniejsze. Zdaje sobie sprawę że wtedy była inna
    inflacja, zarobki. Bo ciekawi mnie ile można było kupić m2 za średnią
    krajową np 15 lat temu.

    Pozdrawiam
    Paweł