  • 1. Data: 2013-06-19 00:23:37
    Temat: panele na ścianę
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Hejka,
    Mam do założenia panele na ścianę, taka plastykowa boazeria w domku
    działkowym. Ściana murowana i malowana. Farbą akrylową.
    Teoretycznie to powinno się kłaść listwy i uchwyty blaszane jak
    widziałem, można na to położyć na jakiś klej?
    Bez wiercenia itd? Bo mi się nie chce :)

  • 2. Data: 2013-06-19 14:36:31
    Temat: Re: panele na ścianę
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 19 Cze, 00:23, Jawi <t...@p...pl> wrote:
> [...]
    > widziałem, można na to położyć na jakiś klej?
    > Bez wiercenia itd? Bo mi się nie chce :)

    niby mozna ale sciany musza byc rowne. no i jak nakleisz to pod spodem
    nie bedzie wentylacji.
    Slaby pomysl.
    Zrob stelaz i bedzie dobrze. Jak bedziesz chcial rozebrac to tez
    bedzie dobrze. A jak nakleisz to cholera wie czy sie bedzie trzymac i
    ile ci tego kleju wyjdzie bo klej nie jest tani.