  • 1. Data: 2012-09-06 18:26:31
    Temat: Impregnacja cd
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

    Czesc
    Kupilem na dach łaty i kontrłaty impregnowane cisnieniowo. I takie ponoc
    zostały przywiezione - położyli mi pół dachu jak przyjechałem patrzę a tam
    kolor to siedzi na ok 1mm. Ma ktoś na stanie taą łątę cisnieniowo
    impregnowaną??? Ile to ma być w środku impregnatu??
    Czy to mi sie coś wydaje ze min 1,5 cm tam powinno byc a nie 1 mm. Koś może
    się fachowo wypowiedzieć??
    --
    .:Artur:.

  • 2. Data: 2012-09-07 09:15:29
    Temat: Re: Impregnacja cd
    Od: Ariusz <a...@i...eu>

    W dniu 2012-09-06 18:26, .:Artur:. pisze:
> [...]
    > impregnowaną??? Ile to ma być w środku impregnatu??
    > Czy to mi sie coś wydaje ze min 1,5 cm tam powinno byc a nie 1 mm. Koś może

    Bo u nas impregnacja to ściema.
    Drewno do impregnacji powinno być suche - poniżej 25%, a najczęściej
    prosto z lasu idzie na budowę.

    Poczytaj sobie artykuł.

    http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=impregnacja+ci
    %C5%9Bnieniowa&source=web&cd=1&ved=0CC8QFjAA&url=htt
    p%3A%2F%2Fwww.drewtrak.pl%2Fimpregnacja.pdf&ei=_pxJU
    LucEZGLswb0-4GYCw&usg=AFQjCNETEojUgGCnP3DW767ku0VxTh
    SXDg&cad=rja

    Ariusz

  • 3. Data: 2012-09-07 09:25:35
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    > Czy to mi sie coś wydaje ze min 1,5 cm tam powinno byc a nie 1 mm. Koś
    > może się fachowo wypowiedzieć??
    > --
    > .:Artur:.
    Jak jest 1 mm to i tak jest dobrze ;)
    A z jakiego drewna te łaty?

  • 4. Data: 2012-09-07 11:43:26
    Od: ".:Artur:." <p...@o...pl>

    Użytkownik "gzk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak jest 1 mm to i tak jest dobrze ;)
    > A z jakiego drewna te łaty?

    z drewna prostego :) dekarz zadowolony
    --
    .:Artur:..

  • 5. Data: 2012-09-07 11:58:36
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Bo u nas impregnacja to ściema.
    > Drewno do impregnacji powinno być suche - poniżej 25%, a najczęściej
    > prosto z lasu idzie na budowę.

    Ja jak już miałem dach to po jakimś czasie jak więźba podeschła (były
    deszcze podczas prac) to wziąłem spryskiwacz 5l i całą więźbę od środka
    spryskałem aż kapało. Trochę upierdliwe było ale się dało. Dopiero jak to
    wyschło to wełna i płyty GK.

    Marek

  • 6. Data: 2012-09-07 13:07:58
    Od: "gzk" <g...@g...pl>