  • 31. Data: 2017-02-11 22:35:16
    Temat: Re: Inhibitor korozji.
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 21:37, KIKI pisze:

    > On sam chyba nie wie :-)
    > To jest nonsens :-)

    No chyba tak :) jak na razie obraził się i se poszedł w pi..u :)

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 32. Data: 2017-02-11 22:59:10
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.02.2017 22:35, Janusz_k wrote:

    > No chyba tak :) jak na razie obraził się i se poszedł w pi..u :)

    To nic, przyjdą i go wydymają fachmani.

  • 33. Data: 2017-02-12 22:49:16
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <o7hglv$g4o$2@usenet.news.interia.pl> niebieski napisal(a):

    > No, jak to powiedział klasyk: "jaja nie do wytrzymania".
    W rzeczy samej.
    Robisz zdziwione oczy na jawnie żartobliwa wypowiedz poprzednika.
    O co tu pytać???
    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga, gg1100100111000000111010
    ____________________

  • 34. Data: 2017-02-12 23:22:29
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

    W artykule <o7c2te$2kt$3@usenet.news.interia.pl> niebieski napisal(a):

    > Zbiornik jest dwupłaszczowy, bez wężownicy. Instalacja jest zrobiona z
    > rur PEX, w kotłowni miedź i wymiennik ciepła z kwasówki. Bojler zasilany
    > jest z obwodu przed wymiennikiem. Kocioł gazowy z zamkniętą komorą spalania.

    Pisałes po jakim czasie od uruchomienia ten zbiornik przerdzewiał?
    Nie doczytałem może.
    Rozumiem że lecie ten układ nie pracuje?
    Czy był często opróżniany? ( Usuwanie usterek?)
    Czynnik grzejny był odgazowany(znaczy czy był choć raz dośc wysoko podgrzany
    w trakcie uruchamniania)?

    i pytanie zasadnicze najważniejsze:
    na której części zbiornika powstała nieszczelność?skoro dwupłaszczowy.
    Ubytek jest cwu czy wody grzewczej co ?

  • 35. Data: 2017-02-12 23:43:49
    Od: "Zb. Drwiega" <z...@u...gazeta.pl>

> [...]

    Czy był często opróżniany? ( Usuwanie usterek?)
    Czynnik grzejny był odgazowany(znaczy czy był choć raz dośc wysoko podgrzany

    Bojler powinien być wyposazony w elektrodę magnezową.Jest?

  • 36. Data: 2017-02-24 23:37:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W łazience, tej mniejszej bez okna obok kuchni z wyjściem na strych.

    -----