  • 41. Data: 2013-06-16 11:27:56
    Temat: Re: Jagoda kamczacka.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Jun 2013 22:24:23 +0200, Misiek Ligocko-Zabrzanski napisał(a):

    > a czym nawozicie swoje jagody?
    >
    > pzdr.

    Sypnęłam im teraz (sporo po posadzeniu, gdy już puszczają nowe pędy)
    Fructusa.
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 42. Data: 2013-06-16 12:57:11
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2013 22:30:07 +0200, Wędrowniczek napisał(a):

    > Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    > [...]
    > < :-)
    >
    > No to się przyznam, że pod wpływem tego wątku - u mnie
    > też już rosną 4 szt. tej jagody: Wojtek, Czelabinka, Sinogłazka, Duet.

    Fajnie, na pewno dobra decyzja. Posadź jeszcze ze 2-3, bo będziesz potem
    żałował że za mało. Tanie są teraz w sklepie, który linkowałam niedawno :-)