  • 31. Data: 2013-05-24 22:37:23
    Temat: Re: Jagoda kamczacka.
    Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:knj0nn$3ie$1@news.vectranet.pl...

    > Hejka. Właśnie otrzymałem czerwcowy numer "Działkowca" I co oni tam
    > wypisują: "Jagoda kamczacka dojrzewa pod koniec V lub na poczatku VI,
    > nierównomiernie - zbiór należy przeprowadzac kilkakrotnie, tym bardziej że
    > dojrzałe, najsmaczniejsze jagody opadają ..."
    > Pozdrawiam cytująco Ja...cki

    Ja już posmakowałem tegorocznych jagód :)

    Leszek

  • 32. Data: 2013-05-24 23:33:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 May 2013 22:37:23 +0200, Leszek Serdyński napisał(a):

    > Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja już posmakowałem tegorocznych jagód :)
    >
    > Leszek

    Moje krzaczki mają kwiatki, ale dosyć zmarnowane wysyłką - moze się
    utrzymają, to będą z nich owocki. Chociaż kilka chciałabym zobaczyć :-)
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

  • 33. Data: 2013-06-12 14:01:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 May 2013 22:50:32 +0200, "Ktoś" napisał(a):

    > To kapitalna jagoda z świetnym smakiem i jeden z najbardziej udanych moich
    > zakupów.

    Kilka dni temu poszłam zobaczyć jak się mają moje jagódki i ku mojej
    radości na jednym krzaku było ze 12 dojrzałych, a pod krzakiem kilkanaście
    opadłych ale jeszcze jędrnych i niezgniłych. Bo ten jeden krzak był
    kwitnący kiedy go sadziłam, miałąm nadzieję na te owoce, ale wątpiłam czy
    się utrzymają. No i były :-)
    Zebrałam wszystkie w garść i popędziłam do domu, gdzie wspólnie z mężem ich
    próbowaliśmy. No więc tak: jagódki po deszczach, wiec dosyć kwaśne, ale
    kiedy dodałam cukru - POEZJA! Smak podobny do leśnych jagód, tylko o niebo
    lepszy.
    Mąż przekonany już, że zakup był dobry, bo na początku trochę wątpił, że
    coś z tego będzie. Już planuję ciasta z "kamczatką", konfitury, dżemy,
    nalewki i wino oraz do mrożenia - piękna ciemnobordowa barwa soku, i bardzo
    stężona co ważne, jagódki kolorują bardzo mocno!
    :-)
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 34. Data: 2013-06-12 22:30:07
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
    [...]
    < :-)

    No to się przyznam, że pod wpływem tego wątku - u mnie
    też już rosną 4 szt. tej jagody: Wojtek, Czelabinka, Sinogłazka, Duet.

    --
    Pozdroowka,
    Wę-ek

  • 35. Data: 2013-06-13 08:38:47
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Wędrowniczek napisał(a):
> [...]
    >
    > No to się przyznam, że pod wpływem tego wątku - u mnie
    > też już rosną 4 szt. tej jagody: Wojtek, Czelabinka, Sinogłazka, Duet.

    A gdzie kupowałeś, jeżeli można zapytać? :)
    --
    zbigi

  • 36. Data: 2013-06-13 10:10:39
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości grup

    >A gdzie kupowałeś, jeżeli można zapytać? :)

    Można pytać. Kupiłem w Rzeszowie w 3 różnych punktach.
    Te odmiany w mojej okolicy zmieniają się jak w kalejdoskopie.
    Ostatnio w sprzedaży widziałem: Atut, Duet, Rebeka.

    --
    Wę-ek

  • 37. Data: 2013-06-13 20:50:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 08:38:47 +0200, zbigi napisał(a):

    > A gdzie kupowałeś, jeżeli można zapytać? :)

    Ja tutaj:
    http://sklep.clematisy.pl/20-jagody-kamczackie
    Bardzo ladne roślinki przyszły, świetnie zabezpieczone.

  • 38. Data: 2013-06-13 22:03:03
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > http://sklep.clematisy.pl/20-jagody-kamczackie
    > Bardzo ladne roślinki przyszły, świetnie zabezpieczone.

    Opisy odmian bardzo zróżnicowane ;-)

    Zdroofka Johnny

    moje tiszirty do przytulenia:
    http://allegro.pl/autorskie-koszulki-johnny-ego-drug
    a-gratis-i3313867027.html

  • 39. Data: 2013-06-14 14:51:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 22:03:03 +0200, johnny napisał(a):

    > Opisy odmian bardzo zróżnicowane ;-)

    Atam, opisy odmian masz w necie:
    http://www.in-vitro.pl/oferta.php?p=16

    PS. Zapomniałam, że część roślin kupiłam tu (też bardzo ładne, spore, część
    kwitła już, nie tak jak piszą że wys. 10 cm):
    http://wedrowski.pl/katalog/5/jagody-kamczackie.html

  • 40. Data: 2013-06-15 22:24:23
    Od: "Misiek Ligocko-Zabrzanski" <m...@n...gazeta.pl>

    a czym nawozicie swoje jagody?