  • 1. Data: 2009-03-12 14:37:18
    Temat: jakie szambo najtaniej na rok
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    W przyszłym roku mamy mieć kanalizacje ale teraz cos trzeba założyć.
    Plastikowe jak dzwonilem strasznie drogie. Myślałem o oczyszczalni z Obi i z
    niej wykorzystac zbiornik - tylko mały ( a oczyszczalni miec nie możemy bo
    blisko jest ujęcie wody).
    Cokolwiek wybierzemy to chyba przyda sie potem na deszczówke. tylko co
    bedzie najtaniej?

  • 2. Data: 2009-03-12 14:41:56
    Temat: Re: jakie szambo najtaniej na rok
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Cokolwiek wybierzemy to chyba przyda sie potem na deszczówke. tylko co
    > bedzie najtaniej?

    betonowe wychodza najtaniej. Radom to szambiarskie zaglebie, mi oplacalo sie
    sciagnac betonowa wanne na slask. Wejdz na allegro i przejrzyj oferty. Jesli
    to na rok, smialo mozesz brac male (6m3, bo i tak tyle tankuje beczkowoz),
    jednokomorowe.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-03-12 15:48:04
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > (6m3, bo i tak tyle tankuje beczkowoz),

    Na Starze.
    Na Jelczu ~9 m3

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-03-12 17:52:50
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    http://www.salexpol.pl/

  • 5. Data: 2009-03-12 21:00:59
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    mi wywozi TIR (powaznie),
    podejrzewam ok 20-30m3

  • 6. Data: 2009-03-12 21:30:20
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "na102" <g...@P...FM> wrote:
    > http://www.salexpol.pl/

    Tę firmę mogę polecić. Mam ich szambo u siebie, dwóch sąsiadów tez ma.
    Montaż odbył się szybko i sprawnie, a transport 3 zbiorników pod Wrocław
    kosztował 1500zł.

    --
    Bartek