  • Data: 2010-09-30 05:43:14
    Temat: Jak się wykańcza tynk "zatarty na ostro"?
    Od: Przemolo <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, czy ktoś może mnie uświadomić co to takiego tynk zatarty na ostro
    (coś na google znalazłem ale nie do końca chyba wiem) i co trzeba z nim
    jeszcze zrobić, aby pomalować tak wykończoną ścianę?
    Mowa oczywiście o ścianie w pomieszczeniu mieszkalnym.
    Zakładam, że jeśli chodzi o ścianę pod kafle, to na taki tynk można
    bezpośrednio kafle położyć?