  • Data: 2022-08-27 10:00:38
    Temat: Jak skutecznie zgłosić awarię sieci energ?
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam na energetycznym zadupiu. Od kilku tygodni codziennie zdażają się
    ułamkosekundowe zaniki prądu, jakby regularniej ok 6 rano i ok 20 wieczorem. Ponieważ
    mam prąd dwutaryfowy, niezauważony reset urządzeń bije po kieszeni. Sąsiedzi
    potwierdzają choć im to nie przeszkadza (któryś musi ponownie włączyć TV). Czasem raz
    na dobę, czasem 2 razy, czasem nie wiadomo ile, ale na oko codziennie.

    Czyli awaria jest dotkliwa dla nielicznych, wielu jej nie zauważy.

    Zgłosiłem na maila podawanego w rachunku, odpisali że przekazują lokalnym, kolejny
    tydzień i nic.

    Ponowiłem to samo, powołując się na wcześniejsze. Czekam.

    Czy nie powinienem dostać jakiegoś numeru zgłoszenia?

    Jak pójść ostro?
    --
    A S