  • 1. Data: 2010-05-27 08:22:01
    Temat: Jaka to roslina?
    Od: Yooseph <y...@n...gazeta.pl.invalid>

    Witam serdecznie wszystkich ogrodnikow i nie tylko.

    Mam nastepujacy problem: proboje sie dowiedziec jak nazywa sie roslina,
    ktorej galazka przedstawiona jest na tym (dosc kiepskim) zdjeciu:
    http://img130.imageshack.us/img130/4499/roslina2.jpg
    Jest to nie za wielkie drzewko o ciemnorozowych kwiatkach (wlasnie w
    tym momencie kwitnie). Pytam, bo chce kupic sobie sadzonke i posadzic,
    a nie wiem czego mam szukac.

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    yooseph&gazeta,pl,nospam
    ------------------------

  • 2. Data: 2010-05-27 09:14:16
    Temat: Re: Jaka to roslina?
    Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>

    Yooseph pisze:
> [...]
    >
    > Mam nastepujacy problem: proboje sie dowiedziec jak nazywa sie roslina,
    > ktorej galazka przedstawiona jest na tym (dosc kiepskim) zdjeciu:

    Głóg dwuszyjkowowy.

    Pozdrawiam
    bea

  • 3. Data: 2010-05-27 09:23:41