  • 1. Data: 2015-12-19 23:47:56
    Temat: Jaki kompresor kupić
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Muszę szybko kupić mały kompresor do zasilania zszywacza tapicerskiego.
    Zszywacz pobiera 0,4 litra powietrza na 1 cykl, a więc wystarczy mi
    nawet najmniejszy kompresorek. Jednak chciałbym, aby od czasu do czasu
    podołał też zasilaniu pistoletu lakierniczego (ewentualnie jakichś
    narzędzi). Samochodów malować nie będę, tylko jakieś nieduże detale.
    Doradźcie jakiś konkretny model małego kompresora, który warto kupić.
    Moje wymagania to: ciśnienie 8 do 10 at, wydajność wystarczy 100-150
    l/min, zasilanie 230V i najważniejsze - żeby był mały, bo z miejscem u
    mnie krucho/
    Jacek

  • 2. Data: 2015-12-20 01:15:15
    Temat: Re: Jaki kompresor kupić
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-12-19 23:47, Jacek pisze:
> [...]
    > Moje wymagania to: ciśnienie 8 do 10 at, wydajność wystarczy 100-150
    > l/min, zasilanie 230V i najważniejsze - żeby był mały, bo z miejscem u

    Bezolejowy? To może np. taki -
    <http://www.leroymerlin.pl/warsztat/kompresory-i-urz
    adzenia-pneumatyczne/kompresory/kompresor-bezolejowy
    -bezzbiornikowy-air-kit-8215190stn595-stanley,p38376
    3,l895.html

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2015-12-20 08:44:02
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-20 o 01:15, Krystek pisze:
> [...]
    adzenia-pneumatyczne/kompresory/kompresor-bezolejowy
    -bezzbiornikowy-air-kit-8215190stn595-stanley,p38376
    Do malowania musi być ze zbiornikiem, żeby nie było pulsacji ciśnienia.
    A swoją drogą taki bezolejowy to jaką ma konstrukcję? Z membraną? Śrubowy?
    Jacek

  • 4. Data: 2015-12-20 09:54:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.12.2015 o 08:44, Jacek pisze:
> [...]
    > A swoją drogą taki bezolejowy to jaką ma konstrukcję? Z membraną? Śrubowy?

    nie wiem co robisz zszywaczem, jak wygląda warsztat, ale normalny, tani
    kompresor hałasuje mocno. ja swój przeniosłem daleko, do piwnicy, bo
    takie "larmo" 2 razy na godzine moze spowodować irytacje. Taki kompresor
    za 3 stówki nie "da" Ci ciśnienia 8 bar/atmosfer. (ciągłej pracy) Mimo
    że tak ktoś napisał na pudełku, w normalej pracy 6 to będzie maks, ale
    możesz się nastawić na stabilne 4. olejowy będzie trwalszy, ale olej
    może się dostawać do przewodów i zasilanych ciśnieniem urządzeń. mimo to
    ja do malowania używam olejowego i niemam probleów (niemam też filtrów.)
    kiedyś miałem kompresorek bezzbiorkikowy, zrobiony ze starej lodówki
    (zalet taka że za darmo) i on raz że dawał radę wytworzyć wyższe
    ciśnienie, a dwa, zawsze jak się go uruchamiało, to trzeba było poczekać
    aż wytworzy ciśnienie. jako pompka do dętek - może być, ale jako
    zasilanie narzędzi - nie wyobrażam sobie takiej pracy.
    ToMasz
    PS
    ale jak masz mały pobór powietrza, to może akurat zbiornik z butelek po
    cocacoli, kompresor z lodówki....