  • Data: 2013-08-13 15:17:38
    Temat: Jaki rygiel elektromagnetyczny do furtki?
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W furtce u babci odmówił współpracy kilka lat temu stary rygiel
    elektromagnetyczny produkcji rzemieślniczej z lat 70-tych. Działał
    niezawodnie niezależnie od pogody. Po prostu wytarły się w nim dźwignie
    i go wywaliłem (a teraz żałuję). Od tego czasu wymieniałem już rygle dwa
    razy i zawsze w zimie były z nimi problemy. Albo zamarzł i się nie
    otwierał, albo jeszcze gorzej - zamarzł i się nie zamykał. Smarowanie
    pomagało na krótko.
    Macie jakiś sprawdzony model, żeby w zimie chciał działać?
    Jest mi obojętne, czy będzie to typ "długi" taki:
    http://www.e-lunar.pl/_var/gfx/cc305a18320b8b41307ef
    0708f34b9c1.jpg
    czy "krótki" taki:
    http://www.eltrox.pl/zdjecia/zaczepy/elektra_r1_1.jp
    Ogrodzenie jest aktualnie w przebudowie i mogę założyć jaki będzie.
    Z góry dzięki za konstruktywne rady.
    Furtki niestety nie da się uchronić przed opadami ani przed wiatrem,
    więc rygiel musi być na to odporny.
    Jacek