  • 31. Data: 2014-11-17 15:26:12
    Temat: Re: Jakie gniazdka/przełączniki
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Uzytkownik wrote:

    > Ospel? Daj spokój, zwłaszcza seria Impresja.

    U mnie się sprawdza, dałem w miejscach, gdzie "nie widać" i jak
    dotąd bez problemów. Piękny nie jest, ale działa.

    Ja z kolei odradzam wynalazki z Elektroplastu Nasielsk.
    Mam w jednym pokoju gniazda ze średniej półki i już po
    tygodniu musiałem pousuwać blokady "przeciwdzieciowe",
    bo się normalnie wtyczki nie dało włożyć.

    > Jeżeli komuś zależy na jakości to Berker.

    To ja polecę Schneider Merten, mosiężne z serii Antique.
    Wykonanie na medal, ale pupa boli przy płaceniu... :-/

    Natomiast jeśli chodzi o wychodzenie gniazdek, to niby jak mają
    one wychodzić, jeśli się je przykręci śrubami do puszki? Razem
    z puszką? :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 32. Data: 2014-11-17 15:31:15
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    forestdumb wrote:

    > nie zacinaja sie, co do manipulacji to fakt, ale ja mam doswiadczenia z
    > puszkami 4-5, musza byc wykonane dosc precyzyjnie, dobrej firmy puszki
    > ladnie sie skladaja ale trzeba to dobrze osadzic.

    Czasami się można mocno zdziwić po montażu puszek modułowych,
    więc ja sobie dałem z nimi spokój i używam tych wielokrotnych
    do płyt GK niezależnie od materiału. Wymiary będą idealne,
    a do tego są nieco głębsze od klasycznych, więc potem nie
    ma mięsistych zaklęć przy osadzaniu... :-)

    > Jak na 5 puszkach masz obnizenie 3-4mm w poziomie to jakim cudem inne
    > sie uloza... musza miec wielkie otwory na srubki, to jakie srubki dac?

    Z podkładką. Plus niewielkie rozfrezowanie oryginalnych
    otworów montażowych. Dało się, zamaskowałem tak wtopę
    w kuchni, ale to mnie wyleczyło z modułówek.

    Pozdrawiam, Piotr