    From: "Amir" <S...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Jakie macie doświadczenia z światłem LED w domach?
    Date: Mon, 28 Mar 2011 16:14:41 +0200

    Jakie macie doświadczenia z Żarówkami ledowymi gwint E14 i E27?
    SMD 60

    pomontowałem sobie w domu Żarówki LED
    SMD, pobor ok 3W, jedna odpowiedniki niby 60W
    (moim zdaniem to nawe 20tki nie jest odpowiednik)

    Jedynie w kuchni, gdzie to mam ich 6szt podwieszany sufit i 7 sztuka
    nad stołem, to prawie, podkreślam prawie, się normalnie da funkcjonować.

    Czy ledy to faktycznie taka oszczędność? 7x3W
    21W, to 1 energooszczedna przypadkiem nie da mi podobnego swiatła?
    Czy nie wyjdzie na to samo? A może będzie mocniejasza ale da więcej?

    skąd te porownania
    3W led odpowiednik 60W

    Wcześniej, wiedząc że będę montował ledy, miałem zwykłe żarowe, grzały się
    jak diabli
    jak to zwykła żarówka, ale jak to się ma do energooszczednych?

    Normalnie kilka stówek bym nie wywalil na te ledy, ale jako, ze mialem
    możliwosc wytestować bezposrednio od producenta, to sobie testuje
    cena jednej sklepowa to prawie 30-40zł (od producenta moze 7-14zł taniej)

    efekt - nie taki jak się spodziewałem.

    Jakie wy macie doświadczenia?

    pozdrawiam
    AT