  • 31. Data: 2012-04-08 15:31:18
    Temat: Re: Jakie projekty warto brać razem z budowlanym?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ion-forums@vbhy13...

    > Właśnie :-)
    > Powinno być tak jak w Niemczech. Nie masz papierów mistrzowskich to
    > nie wolno ci malować ścian,a co dopiero robić hydraulikę.
    > Ile razy jestem za granicą to widzę, że szczyty są ocieplane jak
    > należy czy to w Nimczech czy nawer w Moskwie. Tylko, że tutaj u nas
    > jest takie partactwo.

    tja i dzięki temu Niemcy w końcu sie nauczyli zatrudniać ludzi na czarno
    żeby nie musieć płaci jak za woły za to samo co można mieć w normalnych
    cenach.

  • 32. Data: 2012-04-08 20:58:36
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > tja i dzięki temu Niemcy w końcu sie nauczyli zatrudniać ludzi na czarno
    > żeby nie musieć płaci jak za woły za to samo co można mieć w normalnych
    > cenach.

    U nas wszystko kosztuje 2x. Raz jak budujesz i drugi raz jak poprawiasz po
    partaczach.
    Wychodzi na jedno.
    W Moskwie widziałem jak budują i jestem pod wrażeniem.

  • 33. Data: 2012-04-09 13:09:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > poprawiasz po partaczach.
    > Wychodzi na jedno.
    > W Moskwie widziałem jak budują i jestem pod wrażeniem.

    tja Rosja to wspaniały odnośnik do Polski :)

  • 34. Data: 2012-04-09 17:36:54
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > tja Rosja to wspaniały odnośnik do Polski :)

    Chciałbyś tam mieszkać :-) Tutaj, nawet w Warszawie jest zaścianek. Pojedź
    do Moskwy i zobacz na własne oczy.

  • 35. Data: 2012-04-09 20:04:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Chciałbyś tam mieszkać :-) Tutaj, nawet w Warszawie jest zaścianek.
    > Pojedź do Moskwy i zobacz na własne oczy.

    Ale nie chciałbyś tam musieć żyć, nie bedąc członkiem kliki.

  • 36. Data: 2012-04-09 20:58:58
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbyś tam mieszkać :-) Tutaj, nawet w Warszawie jest zaścianek. Pojedź
    > do Moskwy i zobacz na własne oczy.

    mylisz moskwe z rosją. Wyjedz 50km poza moskwę i podziwiaj...

    b.

  • 37. Data: 2012-04-09 21:12:25
    Temat: Re: Jakie projekty warto brać razem z budowlanym? [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:
    > Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mylisz moskwe z rosją. Wyjedz 50km poza moskwę i podziwiaj...

    myślę że w latach trzydziestych kiki by sie zachwycał wspaniałymi
    osiągnięciami rzeszy niemieckiej.

    jakby mieszkał w Rosji i był zwykłym obywatelem to by sie szybko przekonał
    jaki to jest raj na ziemi, podobnie jak Chiny dla zwykłego obywatela. Kraje
    demokratyczne mają to do siebie, że każdemu gwarantują pewne co najmniej
    minimum wolności i praw, nawet gdy jest sie biedakiem. Kraje takie jak Rosja
    czy Chiny zwykłych obywateli traktują jak mierzwę.

    Życie w kraju gdzie jest się na łasce władzy na dłuższą metę jest raczej
    przykre.

  • 38. Data: 2012-04-11 00:56:18
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > myślę że w latach trzydziestych kiki by sie zachwycał wspaniałymi
    > osiągnięciami rzeszy niemieckiej.

    Oglądałem w TV na TVP Historia taki program gdzie omawiali rzeczywistość
    historyczną na podstawie filmoteki po 45 roku.
    I co ciekawe jeden profesor mówił, że Józef Beck były minister spraw
    zagranicznych był oszukiwany przez szpiega ZSRR co do nieagresji ZSRR na
    Polskę. I co ciekawe mówił, że był moment, że Polska mogła się przyłączyć do
    Hitlera tak jak Włochy, Rumunia, Wegry.
    Podobno represje na Polakach wynikały tylko z tej odmowy udziału Polski jako
    sojusznika Hitlera.
    Wszakże zylibyśmy w ciekawych czasach :-)

  • 39. Data: 2012-04-11 05:10:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > Podobno represje na Polakach wynikały tylko z tej odmowy udziału
    > Polski jako sojusznika Hitlera.
    > Wszakże zylibyśmy w ciekawych czasach :-)

    "Polytykal fikszyn"

    rozumiem że w gruncie rzeczy podoba ci sie to co działo się w Nimeczech w
    tych czasach.

  • 40. Data: 2012-04-11 16:09:04
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > "Polytykal fikszyn"
    >
    > rozumiem że w gruncie rzeczy podoba ci sie to co działo się w Nimeczech w
    > tych czasach.

    Może linki nie bezpośrednio do tamtego historyka ale poczytaj:

    http://media.wp.pl/kat,1022939,rfbawp,1157134455259,
    wid,8484693,wiadomosc.html
    http://wiadomosci.onet.pl/nauka/zaskakujace-ustaleni
    a-sojusz-hitlera-z-polska,1,4779453,wiadomosc.html
    http://wyborcza.pl/1,101285,6977779,Jak_Polska_grala
    _z_Hitlerem.html

    Sam się zdziwiłem :-)