  • 1. Data: 2012-03-29 12:27:00
    Temat: Dwie taryfy ponownie do przemyślenia;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Tak sobie patrzę niozej na wyniki PC Adama.
    Ok 2000zł za zezon nie jest żle.

    Ale tak przy okazji patrze na procentowe zużycie w dziennej i nocnej taryfie i dało
    mi to do zastanowienia. Zrobiłem sobie symuklacje i wychodzi mi że dwie taryfy
    opłacają się nawet wtedy gdy w dziennej/droższej zużywasz 70% energi a w tańszej
    tylko 30%. Jeśli zużycie procentowe w tańszej taryfie będzie ponas 30% to jeszcze
    więcej zyskujemy.
    Musze jeszcze raz wszystko dla siebie przeliczyć i od nowa przemyślec temat zmiany
    taryfy. Przeciez sporo urzadzeń w domu chodzi i tak 24godz na dobe.
    Oswietlenie łapało by się w droższej ale wg moich wyliczeń na samo oświetlenie tak
    dużo kasy nie idzie(pewnie ok 20-30zł) Pozostaje pralka i zmywarka. Nie chcę być
    niewolnikiem taryf i zakłądam ze nie będęspecjalnie programował zmywarki czy używał
    pralki w godzinbach nocnych. Zmywarka raz dziennie, pralka 3-4 razy w tygodniu więc
    nawet jakby chodziły w drogiej taryfie to suma sumarum moze się opłacić.