  • 1. Data: 2012-04-01 14:28:48
    Temat: co na lakierobejcę Sadolin?
    Od: Krzysiek <k...@p...com.pl>

    Dziesięć lat temu pomalowałem drzwi wewnętrzne lakierobejcą Sadolin na kolor tikowy
    (brąz).
    Chciałbym przemalować teraz drzwi na jasny kolor np biały / ecru. Boję się jednak, że
    stary kolor wyjdzie i zamiast malowania potrzebna będzie wymiana.
    Jak i czym usunąć starą lakierobejcę Sadolin i czym nowym pokryć wgłębienia po
    pazurach psich by po pomalowaniu na jasny kolor drzwi wewnętrzne wyglądały elegancko?

  • 2. Data: 2012-04-05 10:59:33
    Temat: Re: co na lakierobejcę Sadolin?
    Od: klechu <k...@g...com>

    On 1 Kwi, 14:28, Krzysiek <k...@p...com.pl> wrote:
> [...]
    pazurach psich by po pomalowaniu na jasny kolor drzwi wewnętrzne wyglądały elegancko?

    Tak na szybko, metody usuwania powłok:

    termiczna - opalarką, ale ryzyko przypalenia drewna
    chemiczna - scansol lub inne tego typu, działa, ale śmierdzi
    mechaniczna - szlifowanie - bez powyzszych wad, ale pracochlonna:)

    Wglebienia - jak do wewnatrz to byle jaka szpachla akrylowa, ale jesli
    powloka na to nakladana bedzie przejrzysta, to prawdopodobnie bedzie
    widac roznice.Nawet jak dobierzesz kolor idealnie do koloru drewna, to
    szpachla troszke inaczej przyjmie barwnik niz drewno (ale bez przesady
    - da sie zyc:) )

    Wpisz w google "forum stolarskie" - temat walkowany na rozne strony
    pozdr
    klechu