  • 41. Data: 2012-04-11 17:17:48
    Temat: Re: Jakie projekty warto brać razem z budowlanym? [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    jak zwykle unikasz niewygodnych pytań.

    > Może linki nie bezpośrednio do tamtego historyka ale poczytaj:
    >
    > http://media.wp.pl/kat,1022939,rfbawp,1157134455259,
    wid,8484693,wiadomosc.html
    > http://wiadomosci.onet.pl/nauka/zaskakujace-ustaleni
    a-sojusz-hitlera-z-polska,1,4779453,wiadomosc.html
    > http://wyborcza.pl/1,101285,6977779,Jak_Polska_grala
    _z_Hitlerem.html

    > Sam się zdziwiłem :-)

    ja sie nie dziwię... dodam jednak ze Hitler generalnie miał jak najgorsze
    zdanie o słowianach, uważał ich za rasę niewolników.

  • 42. Data: 2012-04-11 20:50:24
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > ja sie nie dziwię... dodam jednak ze Hitler generalnie miał jak najgorsze
    > zdanie o słowianach, uważał ich za rasę niewolników.

    Moj ojciec do 5 roku życia nie znał polskiego :-) Z rodziny niemieckiej :-)
    nie chcę się wypowiadać gdyż mam inny punkt widzenia z tym związany :-)