  • 11. Data: 2009-01-12 22:35:53
    Temat: Re: Jakiego kleju do płyt styro nie kupować?
    Od: "kiki" <...@...c>

    "kris" <K...@w...pl> wrote in message
    news:gkgfnd$1uc$1@newsfeed.onet.pl...

    > Kiki, ty jesteś na prawdę naiwny;))

    Nie jestem ale z jakiegoś powodu wylewanie wylewek samopoziomujących mapei
    jest przyjemnością. 6L wody na worek zgodnie z przepisem, odczekać i
    zamieszać. No i jest super, a weźmiesz Atlasa i już na początku okazuje się,
    że wylewka za gęsta, robią się grudy, nie chce sie mieszać, później nie
    rozpływa się, walcem kolczastym jedziesz, a dalej masz bąble powietrza.
    Nigdy więcej Atlasa. Mapei jest bezkonkurencyjny.
    Po drugie Mapei ma worki 23kg i zużycie 1.4kg a Atlas ma worki 25kg ale
    zużycie 1.8kg więc mimo pozornej niższej ceny Atlasa Mapei tyle samo
    kosztuje.
    Lałem ostatnio to wiem. Mapei lałem na działającą, zagruntowaną podłogówkę.
    Miała 29 stopni ciepła. Po 3 godzinach chodziłem po niej, piękna ale
    spróbowałem Atlasa i popękał po godzinie. Całe szczęście, że na próbę 2m2
    poszło w taką wnękę. Musieli skuć tego Atlasa w diabły.

  • 12. Data: 2009-01-12 22:52:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 23:17:26 +0100, kiki napisał(a):

    > Mieszany, a nie robiony, pewnie ze względu na podatki albo siłę roboczą ale
    > laboratoria są zagraniczne i gwarantujące jakość..

    To ciekawe, bo kruszywa i cement też są z Polski. Jednym słowem -
    bzdurzysz.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-01-13 11:22:25
    Od: "jangr" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > "Qdłaty" <q...@p...onet.pl> wrote in message

    KREISEL 220 może być?

  • 14. Data: 2009-01-13 11:38:59
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > KREISEL

    Odradzam - u mnie wierzchni popękał.
    Fakt, że niezagruntowany, ale widziałem również inne
    niezagruntowane i nie popękały.

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2009-01-13 12:56:45
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Lałem ostatnio to wiem.

    A ja w firmie u siebie (male remonty) lalem Atlasa i tez _wiem_ - wszystko
    bylo ok, problemow wykonawca (zadna firma, znajomy amator) nie mial zadnych.
    Co z tego wynika ? Nic ;)

    Kane

  • 16. Data: 2009-01-13 13:01:27
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Chcę zakupić klej do styropianu do ocieplania - na tynk.
    > Nie chciałbym się władować w klej, z którym będą kłopoty.

    Kupilem najtanszy klej w icmarket.pl - magbud zarowno ten wierzchni (do
    zatapiania siatki) jak i do styropianu.
    Elewacja wisi, klej nie peka, trzyma bardzo mocno. Uzylem jego resztek do
    podrownania jakiejs scianki w piwnicy - takze zero peknieć, dobra
    wytrzymałość. Nie wiem co bedzie za 10 lat ale wylozenie wiekszej sumy na
    klej do styropianu moim skromnym zdaniem nie daje zadnej gwarancji ze za 10
    lat bedzie lepiej niz w tym tanszym.

    Na X workow kleju dokladnie tyle samo (X) nadawało się do uzycia. Opinie o
    kleju wczesniej sprawdzilem u dwoch wykonawcow z czego jeden uzywa go
    zawsze, drugi gdy klient chce tani klej. Obaj pare dobrych lat w branzy, nie
    mieli zastrzeżeń.

    Zakup: koniec roku 2007

    Pozdrawiam

    Kane

  • 17. Data: 2009-01-13 21:34:02
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    > Nie dopuść żeby ci kleili na same placki.

    ZARAZ WYWOŁASZ WOJNĘ :)

    na placki jak i obwodowo jest dobrtze pod warunkiem że wykonasz to dobrze
    technicznie

  • 18. Data: 2009-01-13 23:18:48
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Adi" <a...@g...com> wrote in message

    > ZARAZ WYWOŁASZ WOJNĘ :)
    >
    > na placki jak i obwodowo jest dobrtze pod warunkiem że wykonasz to dobrze
    > technicznie

    Nieprawda !

    Izolacja termiczna ma być szczelna dla powietrza i czym więcej dasz kleju
    (na większej powierzchni) tym lepiej. Klei sie obwodowo + 2 placki żeby
    zaoszczędzić na kleju ale żeby było szczelnie. Tam nie może być żadnego
    wiatru, żadnego oddychania, to są jakieś głupoty.

  • 19. Data: 2009-01-15 11:00:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Nie wiem czy są w sklepach próbki, ale najlepiej zrobić próbkę. Wziąć
    kawałek 10x10x10cm styropianu i przykleić do podłoża, jak po 3 dniach
    działania siłą poprzeczną do ściany rozerwie się struktura styropianu to
    klej dobrze trzyma. :-)
    U mnie robili Alpolem, zrobiłem próbę, ale steropian od kleju dość łatwo
    oderwałem, od ściany kleju nie dało się oderwać, jest twardy jak skała. :-)
    Dobrze, że kołkowali, bo strach pomysleć co będzie za kilka lat. :-)

  • 20. Data: 2009-01-15 17:09:10
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > U mnie robili Alpolem,

    Co prawda inny produkt - gładzie mam u siebie Alpola.
    Wykonawca określił jako bardzo dobry dla użytkownika
    i nie za ciekawy dla wykonawcy - znaczy bardzo twardy :-)

    Pzdr

    JKK