  • 21. Data: 2011-09-25 18:01:18
    Temat: Re: Jej wysokosc pianka
    Od: Robson <r...@...pl>

    > otóz pianka wytrzyma w zaleznosci od producenta od 13 do 60 ton. To nie jest
    kiepski materiał. Poza wpływem światła to niewiele go rusza. Jakos sie nie spodziewam
    zeby styropian który przykleiłem na piankę (bez kołkowania) odpadł mi za 10lat. A nad
    głową mam własnie płyty gipsowo kartonowe przyklejone pianką do betonowego sufitu :-)

    Nie jest do końca tak różowo, no ale trzeba wziąć pod uwag, że
    technologia wytwarzania samej pianki się zmienia. Wymieniałem okna,
    poprzednie były montowane na piankę. Otóż po 16 latach pianka ściemniała
    i kruszeje, chociaż nie działało na nią słońce, była w szczelinach
    pomiędzy dwiema warstwami betonu.

    R.