  • Data: 2012-03-30 19:48:37
    Temat: Jemioła na jabłoni
    Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i na moim 20letnim Goldenie pojawia sie nieśmiała kuleczka jemioły. Ma
    juz wprawdzie ze 2 lata, ale teraz zaczyna nabierać rumieńców. Ja wiem, że
    to niby pasożyt, ale czy są jakies przeciwskazania, aby kuleczka obrastała
    dalej tłuszczem? Piękna jest, będzie jeszcze ładniejsza, a drzewo z jemiołą
    nabiera takiego wiekowego sznytu... Zatem mogie panie trzymać (tak, tak,
    tak) czy jednak pozbawić jabłoni pasozyta?

    pozdrawiam Johnny