  • 1. Data: 2009-07-30 19:41:41
    Temat: KOTY w ogrodzie i iglaki
    Od: "pilot" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    koty to moja zmora a właściwie moi iglaków.
    łażą i sikją gdzie wlezie a mi iglaki usychają :(

    macie może jakieś sposoby, żeby je zniechęcić do tego typu praktyk w
    ogrodzie?
    będę wdzięczna za podpowiedzi.

    pozdrawiam,

    Karolina

  • 2. Data: 2009-07-30 20:40:24
    Temat: Re: KOTY w ogrodzie i iglaki
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    W sklepach można kupić proszek do odstraszania kotów.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 3. Data: 2009-07-30 20:44:00
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "pilot" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > łażą i sikją gdzie wlezie a mi iglaki usychają :(
    >
    > macie może jakieś sposoby, żeby je zniechęcić do tego typu praktyk w

    Stożek wokół pnia z PCV, może nie jest dekoracyjny, ale uchroni przed
    moczem. Osobiscie dziwię się. Mój kot robi dołek i sika tam. Kopie gdzie
    miękko. Zrobić im piaskownicę.

  • 4. Data: 2009-07-30 20:44:53
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W sklepach można kupić proszek do odstraszania kotów.
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    Mój kocur leży bykiem w cieniu, albo w domu i nie chce być straszony...
    :-))))))

  • 5. Data: 2009-07-30 20:58:11
    Od: "pilot" <k...@p...onet.pl>

    To są bezpańskie koty, które sobie przechodzą przez płot i sikają na wybrane
    iglaki...
    mam już piaskownicę dla dzieci, ale żaden kot tam nie zachodzi...
    wolą iglaki,

    K.

  • 6. Data: 2009-07-30 23:08:50
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    pilot wrote:
> [...]
    > łażą i sikją gdzie wlezie a mi iglaki usychają :(
    >
    > macie może jakieś sposoby, żeby je zniechęcić do tego typu praktyk w

    polej walerianą iglaki sąsiada.

    moon

  • 7. Data: 2009-07-31 04:28:38
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

  • 8. Data: 2009-07-31 05:58:51
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

  • 9. Data: 2009-07-31 05:59:49
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

> [...]
    > łażą i sikją gdzie wlezie a mi iglaki usychają :(
    >
    > macie może jakieś sposoby, żeby je zniechęcić do tego typu praktyk w

    Zastosuj odpowiedni repelent.
    Np:
    http://zwalczaj.pl/product_info.php?products_id=61&u
    tm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign=2009
    -07&utm_content=61

    Pozdrawiam skutecznie
    skryba

  • 10. Data: 2009-07-31 07:59:44
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    Najlepszym repelentem jest hałasująca psina, koty nie lubią głośnego
    szczekania napastliwej psinki.