  • 1. Data: 2009-07-31 19:07:07
    Temat: lilia
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Taka jeszcze kwitnie
    > http://picasaweb.google.pl/liliumster/LilieLiliesLil
    ienLilium#5154334253016131282

    Trąbki też kwitły - białe, różowe, żółte.....
    Kwiat jednej żółtej miał 8 płatków / małą jeszcze, tylko 1 kwiat był/.
    Mirzan, to z nasion od Ciebie :-)

    Pozdrawiam, Barbara

  • 2. Data: 2009-07-31 20:59:55
    Temat: Re: lilia
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    >
    >        Trąbki też kwitły - białe, różowe, żółte.....
    > Kwiat jednej żółtej miał 8 płatków / małą jeszcze, tylko 1 kwiat był/.

    Jak to miło,że nasiona nie zmarnowały sie i świat stał się piękniejszy.
    Zakwitło mi parę nowych lilii,kilka takich co jeszcze nie było na Ziemi.
    Pozdrawiam.mirzan
    http://picasaweb.google.pl/liliumster

  • 3. Data: 2009-07-31 22:03:59
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    mirzan pisze:

    > Jak to miło,że nasiona nie zmarnowały sie i świat stał się piękniejszy.

    Dla mnie to radość i fascynacja. Nawet w tym samym kolorze różnią się.
    Ta piękność ze zdjęcia / Twojego / w ubiegłym roku miała 1 pęd kwiatowy
    z kilkoma kwiatami, w tym roku już 2 pędy.
    A w przyszłym roku mam nadzieję zobaczyć kwitnące Herald Angel
    i inne trąbkowe z najpóźniejszej "dostawy" nasion od Ciebie.

    > Zakwitło mi parę nowych lilii,kilka takich co jeszcze nie było na Ziemi.

    O! To u Ciebie świat jest piękniejszy niż u mnie ;-)

    Barbara

  • 4. Data: 2009-08-01 06:34:09
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    >        O! To u Ciebie świat jest piękniejszy niż u mnie ;-)

    Ogród mam napewno brzydszy,ale niektóre lilie wyszły w tym roku rewelacyjne.
    Twoje też będą w światowej czołówce,jak wszystkie wykwitną.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 5. Data: 2009-08-02 18:47:26
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    mirzan pisze:
    (...)

    > Jak to miło,że nasiona nie zmarnowały sie i świat stał się piękniejszy.
    > Zakwitło mi parę nowych lilii,kilka takich co jeszcze nie było na Ziemi.
    > Pozdrawiam.mirzan
    > http://picasaweb.google.pl/liliumster

    Cudowne są te Twoje lilie.

    Pozdrawiam Krycha.