  • 1. Data: 2016-11-01 14:40:31
    Temat: Kafle w całym domu?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Ma ktoś, chwali albo beszta?

    Z zalet widzę robotę raz i ładne podłogi na długo. W sezonie grzewczym
    jeżeli podłogówka to 2/3 roku także ciepłe. Kafle dodatkowo zawsze
    lepiej oddadzą ciepło niż panele. Łatwiejsze w utrzymaniu czystości.

    Z wad, dzieciaki łatwiej nie nabiją sobie guza?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2016-11-01 15:13:11
    Temat: Re: Kafle w całym domu?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 listopada 2016 14:40:32 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Ma ktoś, chwali albo beszta?
    >
    > Z zalet widzę robotę raz i ładne podłogi na długo.
    Po roku, dwóch na fugi nie będziesz mógł patrzeć

    >W sezonie grzewczym
    > jeżeli podłogówka to 2/3 roku także ciepłe. Kafle dodatkowo zawsze
    > lepiej oddadzą ciepło niż panele.
    Panele też dobrze oddają
    > Łatwiejsze w utrzymaniu czystości.
    Nie licząc fug
    > Z wad, dzieciaki łatwiej nie nabiją sobie guza?
    U mnie poł dołu w kaflach i małżonka od jakiegoś roku motywuje mnie do zmiany na
    panele.

  • 3. Data: 2016-11-01 15:36:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mateusz Bogusz pisze tak:

> [...]
    > utrzymaniu czystości.
    >
    > Z wad, dzieciaki łatwiej nie nabiją sobie guza?

    mieszkanie to nie mleczarnia ;)

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie wszystkich dywanów.

  • 4. Data: 2016-11-01 16:23:29
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    PiteR - piekny tekst z ta mleczarnia :)

  • 5. Data: 2016-11-01 16:38:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    doktorek pisze tak:

    > PiteR - piekny tekst z ta mleczarnia :)

    przepraszam ale nie mogłem sie powstrzymać

    --
    Piter

    Anglia dom za 1mln - pleśń szczury karaluchy
    Polska dom za 1mln - bażanty wiewiórki kucyk

  • 6. Data: 2016-11-01 16:55:27
    Od: Yakhub <a...@t...te>

> [...]
    > lepiej oddadzą ciepło niż panele. Łatwiejsze w utrzymaniu czystości.
    >
    > Z wad, dzieciaki łatwiej nie nabiją sobie guza?

    Nie tylko dzieciaki. Wszystko, co upadnie na podłogę się uszkodzi. Czy to
    szklanka, talerz, telefon, czy czyjaś głowa - pójdzie w drzazgi.

    Poza tym - subiektywnie - są strasznie nieprzytulne.

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2016-11-01 21:19:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 listopada 2016 16:55:26 UTC+1 użytkownik Yakhub napisał:

    > Poza tym - subiektywnie - są strasznie nieprzytulne.

    I dlatego w kolejnym domu żadnych kafli na podłodze.

  • 8. Data: 2016-11-01 21:55:46
    Od: s...@g...com

> [...]
    > lepiej oddadzą ciepło niż panele. Łatwiejsze w utrzymaniu czystości.
    >
    > Z wad, dzieciaki łatwiej nie nabiją sobie guza?

    Nie widzę problemów poza juz wspomnianym wpływem na spadające przedmioty.

    W normalnie nagrzewanym pomieszczeniu kafelki maja temperature otoczenia więc jak sie
    nie chodzi boso to po nogach nie ciągnie. U siebie mam w kuchni gdzie sie sporo
    siedzi i jest ok. Jak bedzie podłogówka to tym bardziej żadnych problemów.

    Trwałość jest wyższa niż dla paneli ale jak juz sie wytrą to wymiana równa się kuciu
    i klejeniu nowych.

    Jak sobie dobierzesz sensowny wzorek to ani nie będzie wyglądać jak w rzeźni ani nie
    będą te wspomniane fugi przeszkadzać.

    Dla mnie różnicy w uzyteczności nie ma między kafelkami, panelami, deskami
    trójwarstwowymi. Wybrać co sie lubi albo co sie komu podoba.
    Jedynie dla litego parkietu bym zrobił wyjatek i dla wszelkiej maści gumolitów.
    Reszta jest między sobą porównywalna.

    Co do Paneli/desek, nie ma zmiłuj sie, będą się rysować.
    Choćbyś szkło na podłodze położył to sie porysuje. Jak połozysz panele/deski to sie
    nie denerwuj, wytrą się prędzej czy później.
    No, chyba że nie będziesz miał wcale piasku (mieszkasz na 8 pietrze i piach ci sie
    nie wnosi...) to spoko, drewno długo będzie nieporysowane...

  • 9. Data: 2016-11-02 00:40:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 1 Nov 2016 07:13:11 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Po roku, dwóch na fugi nie będziesz mógł patrzeć

    A jak jest z fugami żywicznymi? Faktycznie dużo bardziej odporne na
    zabrudzenia?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2016-11-02 08:01:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 02.11.2016 00:40, Borys Pogoreło wrote:
    > A jak jest z fugami żywicznymi? Faktycznie dużo bardziej odporne na
    > zabrudzenia?

    Łatwiej je doczyścić do stanu niemal oryginalnego.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info