  • 21. Data: 2012-06-19 20:14:39
    Temat: Re: Katastra!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:

> [...]
    > od nas przez przedsiębiorstwo holokaust majątku o wartości
    > praktycznie wszystkich naszych nieruchomości, etc- to nie sposób nie
    > dojść do wniosku, że musimy się bronić. Wiesz- sięgając do historii-
    > np król francuski chcąc skolonizować ziemie włoskie wysyłał tam
    > swoich osadników (skądś to znamy...). No i można by powiedzieć:
    > osadnicy ci uprawiali ziemię, uczyli miejscowych rolnictwa, czyli:
    > rzec można- sam miód. Jednak po latach te ziemie przechodziły do
    > korony francuskiej- i są tam do dziś. Coś im nie wyszło na Sycylii-

    jesteś głupszy niż ustawa przewiduje...

    Odwócona hipoteka jest jednyną nadzieją dla wielu samotnych ludzi na godne
    zejście. Bo co innego możesz im zaproponować? zasiłek głodowy, miejsc w
    przytułku? Moga jeszcze sprzedać nieruchomość i żyć z otrzymanych pieniedzy
    aż im sie skończą.

  • 22. Data: 2012-06-19 20:15:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:

    > Nadzieja: poznałem człowieka- harcerza, nauczyciela historii.
    > Zorganizował ankietę wśród młodzieży i wyszło mu, ze młodzież chce
    > sie uczyć historii Polski- nawet, jako dodatkowe zajęcia. Próbował
    > tym zainteresować kogoś z rządu- ale oni dostali inne rozkazy.
    > Pozostały więc tajne komplety

    kolejne pierdoły...

  • 23. Data: 2012-06-19 20:28:56
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > przytułku? Moga jeszcze sprzedać nieruchomość i żyć z otrzymanych pieniedzy aż

    Jest to żydowski rabunek Polaków. Najpierw upodlić, a potem powiedzieć im, że
    jedyne wyjście, oddać mieszkanie do Żyda...
    Tfu!

    Ale Polakom system stworzyli...

    boukun

  • 24. Data: 2012-06-19 21:19:55
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

> [...]
    > zejście. Bo co innego możesz im zaproponować? zasiłek głodowy, miejsc w
    > przytułku? Moga jeszcze sprzedać nieruchomość i żyć z otrzymanych
    Najpierw doprowadzę Cię do stanu bezbronności, uniemożliwię Ci godne życie,
    a potem zaproponuję, że możesz mi sprzedać swoje srebra rodowe w zamian za
    głodową rentę. A Ty mnie będziesz lizał po rękach. I kto tu jest głupszy,
    niż ustawa przewiduje? Masz duszę niewolnika.

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 25. Data: 2012-06-19 22:23:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    boukun wrote:

    > Jest to żydowski rabunek Polaków. Najpierw upodlić, a potem
    > powiedzieć im, że jedyne wyjście, oddać mieszkanie do Żyda...
> [...]

    no i odezwał sie kolejny intelektualista :)

    można obrabować pozostałych obywateli aby zapewnić temu emerytowi rentę nie
    wymagajac od niego pozbycia sie niruchomości.

  • 26. Data: 2012-06-19 22:26:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:

> [...]
    > w zamian za głodową rentę. A Ty mnie będziesz lizał po rękach. I kto
    > tu jest głupszy, niż ustawa przewiduje? Masz duszę niewolnika.

    gówno prawda...

    jeśli ktoś nie zapewnił sobie ani emerytury ani choćby rodziny która sie nim
    zajmie to niestety musi sprzedać swoje srebra rodowe aby żyć. W normalnej
    sytuacji zajmują sie dzieci i wnuki a po śmierci dostają nieruchomość.

  • 27. Data: 2012-06-19 22:27:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:

> [...]
    > sie nim zajmie to niestety musi sprzedać swoje srebra rodowe aby żyć.
    > W normalnej sytuacji zajmują sie dzieci i wnuki a po śmierci dostają

    dodam jeszcze że człowiek jest kowalem swojego losu.

  • 28. Data: 2012-06-19 23:02:38
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > no i odezwał sie kolejny intelektualista :)
    >
    > można obrabować pozostałych obywateli aby zapewnić temu emerytowi rentę nie
    > wymagajac od niego pozbycia sie niruchomości.

    Alez obrabowano, wszystkich, z wielu lat emerytury, by potem obrabować z
    nieruchomości. Takiemu jak ty już wpojono, że to standard, że normalka...

    boukun

  • 29. Data: 2012-06-19 23:05:07
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > zajmie to niestety musi sprzedać swoje srebra rodowe aby żyć. W normalnej
    > sytuacji zajmują sie dzieci i wnuki a po śmierci dostają nieruchomość.

    Nie musiał, do tej pory, nie musiał na pewno w PRLu, tylko w kurewskim,
    złodziejskim kapitaliźmie będzie musiał...

    boukun

  • 30. Data: 2012-06-19 23:05:40
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > dodam jeszcze że człowiek jest kowalem swojego losu.

    Gdyby nie bandziory i złodzieje Tusk i Komorowski...

    boukun