  • 31. Data: 2012-06-19 23:16:35
    Temat: Re: Katastra!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.06.2012 23:05, boukun pisze:

    > Gdyby nie bandziory i złodzieje Tusk i Komorowski...

    I cykliści!

  • 32. Data: 2012-06-19 23:25:20
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4fe0ec33$1@news.home.net.pl...

    > I cykliści!

    Cykliści nie okradają starców z wielu lat emerytury i nie poniżają i upadlają w
    ten sposób narodu polskiego...

    boukun

  • 33. Data: 2012-06-19 23:48:14
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 20:14:39 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > jesteś głupszy niż ustawa przewiduje...

    Dlaczego ubliżasz mądremu człowiekowi, głupcze?

    > Odwócona hipoteka jest jednyną nadzieją dla wielu samotnych ludzi na godne
    > zejście. Bo co innego możesz im zaproponować? zasiłek głodowy, miejsc w
    > przytułku? Moga jeszcze sprzedać nieruchomość i żyć z otrzymanych pieniedzy
    > aż im sie skończą.

    Jak wyżej napisałam - to Ty jesteś głuszy niż ustawa.
    Odwrócona hipoteka to złodziejstwo i zdzierstwo. Znasz stawki? - to poznaj,
    i wtedy gadaj.
    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9027667,Odwroco
    na_hipoteka__2000_zl_renty_miesiecznie__Nie.html
    http://samcik.blox.pl/2010/09/Subtelne-robienie-seni
    ora-w-bambuko-czyli-zglos.html

    !!!
    --
    XL

  • 34. Data: 2012-06-19 23:48:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 20:15:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > kolejne pierdoły...

    Nie.

    --
    XL

  • 35. Data: 2012-06-19 23:49:46
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 21:19:55 +0200, Chiron napisał(a):

    > Najpierw doprowadzę Cię do stanu bezbronności, uniemożliwię Ci godne życie,
    > a potem zaproponuję, że możesz mi sprzedać swoje srebra rodowe w zamian za
    > głodową rentę. A Ty mnie będziesz lizał po rękach. I kto tu jest głupszy,
    > niż ustawa przewiduje? Masz duszę niewolnika.

    HOWGH.
    --
    XL

  • 36. Data: 2012-06-19 23:51:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 22:26:04 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > W normalnej
    > sytuacji zajmują sie dzieci i wnuki a po śmierci dostają nieruchomość.

    Jaką nieruchomość? - tę, którą zeżre niezapłacona katastra i odsetki i
    sprzedana zostanie Niemcom lub Żydom czy innym kolesiom za psi grosz??
    :->
    --
    XL

  • 37. Data: 2012-06-19 23:52:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 22:27:36 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > dodam jeszcze że człowiek jest kowalem swojego losu.

    Oczywiscie: ma się nie dać oszukać państwu i PO :->
    --
    XL

  • 38. Data: 2012-06-19 23:53:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 23:02:38 +0200, boukun napisał(a):

    > Alez obrabowano, wszystkich, z wielu lat emerytury, by potem obrabować z
    > nieruchomości. Takiemu jak ty już wpojono, że to standard, że normalka...

    Daj spokój, to ewidentny i nieodwracalny produkt propagandy, o takich
    chodzi IM.

    --
    XL

  • 39. Data: 2012-06-19 23:53:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

  • 40. Data: 2012-06-19 23:54:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 23:25:20 +0200, boukun napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4fe0ec33$1@news.home.net.pl...

    > Cykliści nie okradają starców z wielu lat emerytury

    ...i ludzi z dachu nad głową, wydartego z raz już opodatkowanych dochodów!

    --
    XL