  • Data: 2013-06-12 21:24:43
    Temat: Kobieta, suchy beton i plytki
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Chcialabym ulozyc 6 metrow kwadratowych plytek w jednym miejscu ogrodu.
    Czy ponizszy schemat jest wlasciwy:

    1. warstwa suchego betonu. Tylko cement i piasek w stosunku 1:2.
    Zdejme warstwę ziemi około 5 cm i wyrównam z minimalnym spadem (na wode).
    Na to warstwa suchego beton tez 5cm lub nawet lekko grubiej, może 6-8cm.
    Czekam az zwiaze nieco 1 lub 2 doby.
    Suchy beton ulozyc chciałam w kształcie dokładnie takim jak beda lezaly plytki (5*6
    plytek w prostokat).
    Czy tu wszystko ok?

    2. na suchy beton poloze plytki. Sa mrozoodporne, przeciwpoślizgowe, bardzo grube.
    Dylemat: plytki polozyc na swiezy suchy beton? Przykleja się?
    Czy polozyc je na zwiazany beton (po dobie lub dwoch) przyklejajac odpowiednim klejem
    do plytek?
    Prosze o porade, wydaje mi sie ze chyba z klejem.

    3. Fuga. Chcialabym szeroka fuge, ale nie wiem czy na zewanatrz moge dac fuge o
    szerokości duzej, np. 1-1,5cm?
    Oczywiscie plastyczna, mrozoodporna.
    Czy fugi dac duzo, na rowno z licem plytek, tak by woda sie nie zbierala?

    4. Jak zakonczyc zewnętrzne brzegi tego prostokąta z plytek? Fuga? Zrobic gestsza
    fuge czy jakims innym preparatem?
    A moze listwa?

    Proszę o komentarz i pomoc.
    Może być i krytyka, ale jak krytyka to ze wskazówkami co zrobić inaczej lub lepiej.

    Sama praca (przynajmniej to co opisałam) nie jest jakos specjalnie ciezka, lubie
    prace w ogrodzie, a do 30 plytek i pomieszania cementu z piachem w taczce nie bede
    wolac ekipy.
    Dziekuje,

    Majka