    From: "kiki" <s...@s...ss>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Date: Tue, 10 Mar 2009 18:49:16 +0100

    Dzisiaj zrobiłem planowaną odkrywkę ale zdjęcia zrobiłem za późno po
    wstepnym oklejeniu styropianem. Szkoda, że nie wcześniej..

    To jest to miejsce:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b734afa1750665f2
    .html
    i od środka
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45abb4b7124ad1c4
    .html

    Przemarzało oczywiście

    Więc wycięliśmy dziurę w suficie takiej tam lukarny i widzę, że odlane to
    półkole ten łuk z betonu wystaje sobie ponad wełnę bez ocieplenia. I wełna
    dana powyżej niechlujnie podtrzymana sznurkami i na samych płytach KG
    troszkę wełny.

    Okleiliśmy to styropianem, jutro bedzie piankowanie jak wyschnie klej do
    styropianu. Wiaieje tam, że cos strasznego. Tutaj paragon to mało...
    Zobaczcie jak bydlaki to zrobiły kiedy nie patrzyłem na ręce.

    (Stytopian naklejony na beton dzisiaj)

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e25ebff1cd47a43b
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a8a185cb9fda4b36
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4533597aa4e89dd0
    .html

    Ci wykonawcy dla mnie to bydlaki. Nie wolno spuścić z oczu na sekundę albo
    wręczyć kamerę i kazać kręcić film i robic zdjęcia jak nas nie ma.