  • Data: 2012-05-26 10:34:51
    Temat: Komin systemowy - wentylacja
    Od: ark_fx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    jeden kominiarz powiedział mi takie coś, ze jak mam komin systemowy ( a
    mam ten skladający sie z jednego bloczka w ktorym jest przewód główny na
    ceramike fi 20 cm i drugi jeden wielki wentylacyjny ) trzeba zrobić 2
    otwory na przestrzał w wentylacyjnej części , czyli tak mam ALE i
    dodatkowo jeden otwór ( może być fi 60 ) do wentylacji częsci z ceramiką
    i wełną po to żeby wełna nie zakisła z czasem bo bedzie śmierdziało...
    Wszystko od góry zamknięte blaszaną czapą.

    Może to ktoś potwierdzić ?