  • Data: 2013-05-04 16:58:18
    Temat: Kominek - ciepłe powietrze do łazienki?
    Od: "Robert" <a...@p...jak.trzeba> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jak to w końcu jest z "poprawnością" rozwiązania, polegającego na
    doprowadzeniu ciepłego powietrza do łazienki?
    Różnie o tym piszą...

    Zamierzam postawić kominek i pociągnąć (tylko grawitacyjnie, bez wymuszenia
    obiegu) rury doprowadzające ciepłe powietrze do dwóch pokoi i przedpokoju na
    piętrze. No i nie mogę się zdecydować, czy ciągnąć również nieco dalej - do
    łazienki.
    Można? Czy nie wskazane?
    Kominek z zamkniętą komorą spalania ma być jedynie dodatkowym/pomocniczym
    źródłem ogrzewania.
    Mając na uwadze pogodę jak w ostatnich dniach, gdy jesteśmy w okresie, w
    którym "sezon grzewczy" raczej jest zakończony i wyłączamy piec, często jest
    jednak chłodno. Szczególnie w łazience. Szczególnie przy małym dziecku.
    Pomieszczenia "codzienne" (salon i wspomniane wyżej pokoje) dogrzeję
    spokojnie kominkiem. Ale nie wiem, co z łazienką :/
    Rozważałem też maty grzewcze elektryczne pod glazurę - ale to raczej
    ostateczność.

    Można doprowadzać DGP do łazienki?
    Rzućcie Wasze opinie/porady.

    Układ pomieszczeń kiedyś pokazywałem. Wygląda to tak:
    http://oi41.tinypic.com/6gbrbq.jpg
    Kominek będzie na parterze, w miejscu wskazanym strzałką.
    A dogrzać chciałbym łazienkę oznaczoną symbolem 03 na piętrze.

    Z góry dzięki.