  • Data: 2009-07-21 06:10:40
    Temat: Kominek pływający?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Podłoga zaizolowana 13-15 cm warstwą styropianu, na nim ma być podłogówka zalana ok.
    6cm jastrychu.
    W rogu pokoju ma stanąć kominek narożny- ok 1 mkw powierzchni podłogi.
    Ponieważ będzie ważył ze 200- 300kg, nie wiem jak rozwiązać warstwy posadzki pod
    nim.Na jastrychu wg
    parametrów powyżej, boję sie go stawiać.Z 2 strony, jest to najzimniejszy narożnik
    pokoju, a
    posadzka jest na gruncie.
    Mogę wylać betonowy podest, ale diabli wezmą izolację termiczną.Chyba,że jest w takim
    wypadku zbędna.
    Pomyślałem też o jakiejś stalowej konstrukcji np z kątowników w rodzaju rusztu
    wypełnionej
    pianką/styropianem.A stałoby to na warstwie chudziaka.IMO trochę lipa z przenoszeniem
    nań obciążeń,
    chudziak ma z 4-5 cm.Mostki termiczne można olać w tym wypadku,bo byłyby zdecydowanie
    mniejsze niż
    bezpośredni beton.
    Co sądzicie?