  • 1. Data: 2021-08-12 23:08:45
    Temat: Komu oni chcą to wynajmować
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://spidersweb.pl/bizblog/wynajem-mieszkan-fundu
    sze-zyski/
    Nas będzie ostro ubywało. Zachod otworzy rynki pracy dla Ukraińców to wyjadą. Jacyś
    eskimosi mieli by przyjechać czy co?

  • 2. Data: 2021-08-12 23:14:46
    Temat: Re: Komu oni chcą to wynajmować
    Od: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 12 sierpnia 2021 o 16:08:46 UTC-5 4...@g...com napisał(a):
    > https://spidersweb.pl/bizblog/wynajem-mieszkan-fundu
    sze-zyski/
    > Nas będzie ostro ubywało. Zachod otworzy rynki pracy dla Ukraińców to wyjadą. Jacyś
    eskimosi mieli by przyjechać czy co?

    Moze naiwnych znajda a moze bedzie stalo jak w hiszpanii albo w chinach. Pozytek taki
    ze moze za jakis czas sprzedadza a po drodze budowlancy i cementownie zarobia.

  • 3. Data: 2021-08-13 08:00:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 23:14, ptoki pisze:
> [...]
    taki ze moze za jakis czas sprzedadza a po drodze budowlancy i cementownie zarobia.

    Fundusze inwestycyjne nie dają swoim klientom gwarancji zysku. Jest moda
    na nieruchomości - to są fundusze inwestujące w te nieruchomości. Każdy
    fundusz ma statut, w którym zwykle jest napisane, że np. inwestuje nie
    mniej niż 90% pieniędzy klienta w takie a takie nieruchomości.

    Gdy pojawia się klient z kasą - to fundusz dokupuje nieruchomości, bo ma
    taki obowiązek. Nie patrzy na cenę, nie patrzy na zysk. Znaczy patrzy,
    ale nie daje gwarancji, że jakikolwiek zysk będzie.

    Gdy bańka pęknie i klienci zaczną wycofywać pieniądze z takiego funduszu
    - to podobnie jak teraz jest zmuszony kupować - będzie zmuszony
    sprzedawać. Więc będzie sprzedawał. Cena nie gra roli. Straty nie grają
    roli. Fundusz zarabia na prowizji. Zyski i straty są zmartwieniem klientów.

    --
    MN

  • 4. Data: 2021-08-13 19:40:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 13 sierpnia 2021 o 08:00:53 UTC+2 Marcin N napisał(a):
> [...]
    > roli. Fundusz zarabia na prowizji. Zyski i straty są zmartwieniem klientów.

    Masz rację. Nie myślałem w ten sposób. Po to są barany żeby je strzyc.

  • 5. Data: 2021-08-14 10:23:46
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-08-13 o 19:40, KANALIA I PSI BĘKART Zenek Kapelinder pisze:
    Jacyś eskimosi mieli by przyjechać czy co?

    taki ze moze za jakis czas sprzedadza a po drodze budowlancy i cementownie zarobia.

    > Masz rację. Nie myślałem w ten sposób. Po to są barany żeby je strzyc.

    dlatego jestes tak ładnie ostrzyżony ;-))))))))))))))))))))

    --
    Runt