  • 1. Data: 2011-05-02 07:57:52
    Temat: Kopia mapy do celów projektowych
    Od: "nintendo" <n...@...pl>

    Witam,
    temat może nieco poza samym budownictwem. Zabrakło mi już egzemplarzy mapy
    do celów projektowych, ale mam jeszcze w bardzo dobrej jakości kolorowe
    kopie, które w zasadzie niczym nie różnią się od oryginału. Czy w celu
    wykonania projektu zjazdu mogę posłużyć się taką kopią czy potrzebne są
    oryginalne mapy do celów projektowych?

  • 2. Data: 2011-05-02 08:07:51
    Temat: Re: Kopia mapy do celów projektowych
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    On 2011-05-02 09:57, nintendo wrote:
> [...]
    > kopie, które w zasadzie niczym nie różnią się od oryginału. Czy w celu
    > wykonania projektu zjazdu mogę posłużyć się taką kopią czy potrzebne są

    Sam sobie odpowiedziałeś.

    --
    zigi

  • 3. Data: 2011-05-02 11:23:27
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Zyga" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sam sobie odpowiedziałeś.

    nic sobie nie odpowiedział - używanie skanów jako oryginałów podpada pewnie pod
    fałszerstwo (chodzi o podpis na mapie).

    Projektować mozesz na kopii, a oryginał jest potrzebny tylko do ZUDU.

    Zakładając ze mapa jest jeszcze ważna (czyli w terenie nic nowego nie powstało)
    projektujesz zjazd na kopii mapy, a jak bedziesz pisał do zudu to napiszesz ze
    oryginał mapy był złozony wcześniej (pewnie przy okazji przyłączy) i podasz nr
    poprzedniego uzgodnienia.

    b.