  • 1. Data: 2010-04-30 05:13:13
    Temat: Dosiana trawa i upierdliwe gołębie
    Od: Siwy <s...@w...pl>

    Witam,

    jaki macie sposób na gołębie, które notorycznie wydziobują wszystkie
    nasiona trawy. Próbuję zagęścić trawę na podwórku, ale zanim zdąży
    wykiełkować, zostaje zjedzona przez chmary gołębi.

    Proszę o jakiś skuteczny i niedrogi sposób/patent :-)

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 2. Data: 2010-04-30 05:51:14
    Temat: Re: Dosiana trawa i upierdliwe gołębie
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > wykiełkować, zostaje zjedzona przez chmary gołębi.
    >
    > Proszę o jakiś skuteczny i niedrogi sposób/patent :-)

    Rosół?
    mirzan

  • 3. Data: 2010-04-30 07:19:46
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Siwy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

    Nakryj białą agrowłókniną dociśnij na obrzezach kamieniami.
    Zdejmiesz po skiełkowaniu.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 4. Data: 2010-04-30 17:56:55
    Od: Siwy <s...@w...pl>

    Dnia 30-04-2010 o 09:19:46 skryba ogorodowy <z...@o...pl> napisał(a):

    > Nakryj bia?? agrow?óknin? doci?nij na obrzezach kamieniami.
    > Zdejmiesz po skie?kowaniu.
    >
    > Pozdrawiam pogodnie
    > skryba

    Wielkie dzięki - właśnie o tego typu rozwiązanie mi chodziło. ;-)

    --
    Serdeczności,
    Siwy

  • 5. Data: 2010-05-03 09:05:31
    Od: "Onna" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Siwy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    Z tego co wiem to zasianą trawę trzeba lekko ziemią przysypać.

    Onna