  • 1. Data: 2009-09-16 19:03:19
    Temat: Kostki do spłuczek WC
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Możecie polecić jakieś kostki do spłuczki WC, które mocno i długo barwią
    wodę oraz mają przyjemny zapach?

  • 2. Data: 2009-09-16 20:22:55
    Temat: Re: Kostki do spłuczek WC
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Możecie polecić jakieś kostki do spłuczki WC, które mocno i długo barwią
    > wodę oraz mają przyjemny zapach?

    dorzucę się...
    czy znacie coś co potrafi porcjować jakiś proszek/płyn po spuszczeniu, wg.
    mnie to trochę nie praktyczne że coś tam cały czas się rozpuszcza i porcjuje
    w losowy sposób, czasami za mało a czasami za dużo

    może jest jakiś mechanizm, który przy powrocie dźwigni poda porcję, gdzieś
    obok można zamontować z odpowiedniej wielkości pojemnikiem przeźroczystym,
    przy okazji z drugiego pojemnika pryśnie na całą łazienkę dodatkowy zapaszek

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 3. Data: 2009-09-17 11:18:26
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Z dozowaniem płynu do muszli to nie wiem, ale np. Merida sprzedaje
    pojemniki rozpylające dezodorant w łazience przy każdym otwarciu drzwi

    T.

  • 4. Data: 2009-09-17 18:56:53
    Od: "." <b...@b...pl>

    > czy znacie coś co potrafi porcjować jakiś proszek/płyn po spuszczeniu,

    jest takie coś, widziałem w castoramie i w leroy merlin
    pojemnik z płynem (montowany wewnątrz spłuczki) jest otwierany pływakiem na
    czas nalewania wody
    płyn jest dolewany przez otwór z boku,
    w sieci też to kiedyś widziałem na zdjęciu a teraz na szybko nie mogę
    znaleźć

  • 5. Data: 2009-09-17 18:59:08
    Od: "." <b...@b...pl>

    a jednak znalazłem
    http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/wc-dozownik-urzad
    zenie-do-spluczek-_3568040.html

  • 6. Data: 2009-09-17 20:21:44
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    . wrote:
    > jest takie coś, widziałem w castoramie i w leroy merlin
    > pojemnik z płynem (montowany wewnątrz spłuczki) jest otwierany
    Nie polecam.
    Caly zapas plynu mimo mozliwosci regulacji dosc szybko schodzi.
    Nio i ten dostepny niebieski plyn to kjakis ludwik zabarwiony na
    niebiesko - byle slo jednym slowem.
    Znacznie przyjemniejsze zapachy sa w zwyklych kostkach.
    Ja mimo powyzszego ustrojstwa wpuszczam do srodka zbiornika na wode taka
    mala kostke ktora sie tam stopniowo rozpuszcza (w pokrywie od tylu jest
    takie specjalne wyciecie nawet na takie wynalazki). IMHO starcza na
    dluzej. Wada niestety taka ze rano przy pierwszym splukaniu woda jest
    granatowa i latwo mozna sie pobrudzic ;)

    > w sieci też to kiedyś widziałem na zdjęciu a teraz na szybko nie mogę
    Nalewa sie go z boku z butelki przez taka gruba slomke. Troche klopotliwe
    to jest w uzyciu.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 7. Data: 2009-09-17 22:20:33
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Artur Lew pisze:
    > Nie polecam.
    > Caly zapas plynu mimo mozliwosci regulacji dosc szybko schodzi.
    > Nio i ten dostepny niebieski plyn to kjakis ludwik zabarwiony na
    > niebiesko - byle slo jednym slowem.

    Dzięki za ostrzeżenie.
    A jakie firmy kostek używasz?

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 8. Data: 2009-09-18 08:13:49
    Od: gary <g...@c...pl>

    potwierdzam
    niewypał, dodatkowo woda ze spłuczki "porcjowana jest do zbiorniczka i
    rozcieńcza z czasem płyn.

  • 9. Data: 2009-09-18 18:29:37
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Kamikazee wrote:
    > Dzięki za ostrzeżenie.
    > A jakie firmy kostek używasz?
    Zabij mnie ale nie pamietam :)
    Sa dwie w opakowaniu, granatowoniebieskie, o srednicy okolo 5cm.
    Jako ze sie konczy jedna to sie przypomnij na priva a w niedziele bede
    robil zakupy to zobacze :D

  • 10. Data: 2009-09-19 21:45:35
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    No ja niestety musze pół wmurowanego w ścianę zbiornika zdemolowac, żeby wrzucić
    kostkę :-((
    Ale między kostkami nie widze różnicy, czy jakaś markowa, czy castorama, czy lidl.
    Nawet chyba te mniej markowe dłużej się trzymaja.
    JaC