    From: Artur Lew <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kostki do spłuczek WC
    Date: Thu, 17 Sep 2009 22:21:44 +0200

    . wrote:
    > jest takie coś, widziałem w castoramie i w leroy merlin
    > pojemnik z płynem (montowany wewnątrz spłuczki) jest otwierany
    Nie polecam.
    Caly zapas plynu mimo mozliwosci regulacji dosc szybko schodzi.
    Nio i ten dostepny niebieski plyn to kjakis ludwik zabarwiony na
    niebiesko - byle slo jednym slowem.
    Znacznie przyjemniejsze zapachy sa w zwyklych kostkach.
    Ja mimo powyzszego ustrojstwa wpuszczam do srodka zbiornika na wode taka
    mala kostke ktora sie tam stopniowo rozpuszcza (w pokrywie od tylu jest
    takie specjalne wyciecie nawet na takie wynalazki). IMHO starcza na
    dluzej. Wada niestety taka ze rano przy pierwszym splukaniu woda jest
    granatowa i latwo mozna sie pobrudzic ;)

    > w sieci też to kiedyś widziałem na zdjęciu a teraz na szybko nie mogę
    Nalewa sie go z boku z butelki przez taka gruba slomke. Troche klopotliwe
    to jest w uzyciu.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom