  • 1. Data: 2009-09-16 22:09:35
    Temat: izolacja akustyczna - jak
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Witajcie

    Czy istnieją jakieś rozwiązania na wyciszenie:

    1. pod panele podłogowe:
    - aby tupanie oraz głośna muzyka były tłumione względem niższej kondygnacji

    2. ściany nośnej między sąsiadem:
    - aby kino domowe nocną porą nie przenikało do sąsiada

  • 2. Data: 2009-09-17 04:55:31
    Temat: Re: izolacja akustyczna - jak
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

> [...]
    > kondygnacji
    >
    > 2. ściany nośnej między sąsiadem:
    > - aby kino domowe nocną porą nie przenikało do sąsiada

    Na etapie projektu tzn sciana/strop dopiero bedzie czy na etapie "juz
    jest" - jesli tak - to jaki/jaka ? Doprecyzuj.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2009-09-17 07:06:21
    Od: "NEWS" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na etapie projektu tzn sciana/strop dopiero bedzie czy na etapie "juz
    > jest" - jesli tak - to jaki/jaka ? Doprecyzuj.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane

    Sprzedać mieszkanie kupić domek w szczerym polu.

  • 4. Data: 2009-09-17 07:15:17
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > jest" - jesli tak - to jaki/jaka ? Doprecyzuj.

    pytanie nie dotyczy nieststy domu, ale mieszkania w nowym budownictwie
    wielomieszkaniowym
    mam nadzieję, że mimo to uzyskam jakąś pomoc tutaj ..

    Czy w tym przypadku pytanie o 'z czego ściana' jest aktualne? W betonowych
    blokach pewnie nośne ściany były niezłe same z siebie w tej kwestii.. Wydaje
    mi się, że obecnie będzie gorzej, jak sądzicie? Sprawdzenie jest o tyle
    niebanalne, że mieszkania są puste, bez podłóg, listew, mebli - z pewnością
    dźwięk niesie się znacznie bardziej ...

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Sprzedać mieszkanie kupić domek w szczerym polu.
    to jest sposób na rozwiązanie problemu dobry ale niezbyt realny póki co -
    więc prosiłbym jednak oodpowiedź na pytanie

  • 5. Data: 2009-09-17 07:36:39
    Od: AA <...@...pl>

    > 1. pod panele podłogowe:
    > - aby tupanie oraz głośna muzyka były tłumione względem niższej kondygnacji

    U mnie stukaja.
    U znajomego nr 1 podkladal ciezki podklad - jest ciszej.
    U znajomego nr 2 przykleil panale do podlogi - jest najciszej.

    > 2. ściany nośnej między sąsiadem:
    > - aby kino domowe nocną porą nie przenikało do sąsiada

    Trwale to na sciane stelaz z drewna lub alu z przekladkami, w taki ruszt
    wsadzic welne mineralna, na to regips, najlepiej podwojny. Ale trzeba
    tez wyciszyc tak strop, bo drgania beda sie przenosic.

    Prowizorycznie mozna na scianach powiesic grube kotary, rozwijane na
    czas seansu.

    U siebie problem rozwiazalem inaczej:
    Poniewaz do kina mam 800m, zrezygnowalem z rozbudowywania 'home-cinema',
    ciaglego inwestowania w kolejne odtwarzacze, telewizor, projektor,
    amplitunery, glosniki, kable, plyty DVD. Chodze do kina na nowosci, nie
    czekam az sie pojawia na DVD, siedze wygodnie, mam klime, nikt mi nie
    przeszkadza a w perspektywie kilku lat wychodzi taniej.

    AA

  • 6. Data: 2009-09-17 09:43:59
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    AA pisze:

> [...]
    > czekam az sie pojawia na DVD, siedze wygodnie, mam klime, nikt mi nie
    > przeszkadza a w perspektywie kilku lat wychodzi taniej.
    Bardzo ciekawe jak wyliczyłeś to taniej?
    Przypuśćmy, że idziesz do kina tylko 5 razy w miesiącu.
    Tylko bilet 5 x 20 zł = 100 zł. Cały rok 1200 zł.
    Np 5 lat to 6000 zł.Już nawet nie napiszę o 10 latach.
    Mam rodzinę 4 osobową, chodzimy do kina w dwójkę nieraz trójkę lub
    wszyscy.Nawet ulgowe bilety, karnety itp kosztują dużo, nie mówiąc o
    napojach itd.Pomnóż te 5 lat tylko razy dwa to wyjdzie, że sprzęt mogę
    śmiało zmieniać, razy cztery to już super sprzęt.
    :-)
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-09-17 10:35:50
    Od: AA <...@...pl>

    > Przypuśćmy, że idziesz do kina tylko 5 razy w miesiącu.
    > Tylko bilet 5 x 20 zł = 100 zł. Cały rok 1200 zł.
    > Np 5 lat to 6000 zł.Już nawet nie napiszę o 10 latach.

    4 lata temu kupilem kineskopowy TV z wyzszej polki, dzis kusza LCD-LED,
    projektory, Blu-Ray, w amplitunerze brak switcha hdmi.
    Do tego prad w stanie dzialania, czuwania.

> [...]
    > napojach itd.Pomnóż te 5 lat tylko razy dwa to wyjdzie, że sprzęt mogę
    > śmiało zmieniać, razy cztery to już super sprzęt.

    1m2 mieszkania na glosniki, 1m2 na sprzet rtv, rolety w oknach, pelna
    szafka slodyczy/chipsow, piwo w lodowce - to tez kosztuje :)

    AA

  • 8. Data: 2009-09-17 18:07:12
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "AA" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Prowizorycznie mozna na scianach powiesic grube kotary, rozwijane na czas
    > seansu.
    kurczę, a ja tyle czasu szukałam sposobu na grę na saxie w domu :]
    może nie jest to super wygodne, ale niegłupie, dzięki

    > ciaglego inwestowania w kolejne odtwarzacze, telewizor, projektor,
    a czemu ciągłego? ja zamierzam kupić i mieć

  • 9. Data: 2009-09-17 18:12:33
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > szafka slodyczy/chipsow, piwo w lodowce - to tez kosztuje :)
    lol
    ja jem sałatki

    a w kinie wali popcornem, co jest dla mnie nie do przejścia
    nie chodzę do kina z tego powodu

  • 10. Data: 2009-09-17 18:21:59
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "AA" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > U znajomego nr 2 przykleil panale do podlogi - jest najciszej.
    ale bez żadnego podkładu ?