    From: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Koszenie i problem z trawą
    Date: Tue, 24 Aug 2010 12:39:03 +0200

    Witam,

    Mam przydomowy trawnik, niecałe 7 arów. Jak na razie używam niezbyt
    dużej kosiarki elektrycznej, trawę zbieram do kosza i staram się
    'gdzieś' ją upychać. Próbowaliśmy kompostownika ale się nie sprawdził:
    ilość sciętej trawy była bardzo duża, a ilość pozostałych odpadów
    kompostowalnych znikoma.
    W kosiarce chwalę sobie fakt, że nie jest spalinowa - pracuje ciszej,
    nie smrodzi, nie muszę trzymać gdzieś baniaka z benzyną, itd.
    Czytam o mulczowaniu i jakoś nie jestem do tego do końca przekonany. A
    żona już zupełnie. Nie chcę wtopić w nową kosiarkę czterocyfrowej kwoty
    gdy okaże się, że mulczowanie takie fajne znowu nie jest.
    Teraz kosimy pi*oko co dwa tygodnie - czy mulczując trzeba częściej
    kosić? Czy naprawdę to jest dobre rozwiązanie? W tej chwili moim
    problemem jest w zasadzie tylko 'co zrobić ze ściętą trawą'. Nie
    widziałem też elektrycznych kosiarek mulczujących. Idealnie byłoby
    pożyczyć takie coś na jedno, dwa koszenia (ew. wynająć firmę) celem
    sprawdzenia.

    Ciekaw jestem opinii innych. Szczególnie przeciwników mulczowania.