  • Data: 2010-08-24 15:52:58
    Temat: Re: Koszenie i problem z trawą
    Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba mieć porządny kompostownik, nie skrzynkę plastikową.
    >
    > O, przepraszam - kompost to dla mnie skarb. Mąż przerabia - bez przesady,
    > przerzucić łopatą kompost wystarczy raz w roku. I problemów z obierkami i
    > resztakmi warzyw nie mam przy okazji. A trawa świetnie nadaje się do
    > sciółkowania ogórków, cukini, dyni - pomysł Panslavisty. Potem przekopuje
    > się ją wraz z ziemią. Sądzę, że w pobliżu Wątkodawcy mieszka ktoś, kto
    > równie ceni kompost i chętnie przyjmie trawkę.

    Ikselko, jak nie wiedziałem o miejskiej kompostowni czyniłem podobnie.
    Wszystko lądowało w kompostowniku i też go przerabiałem. Wprawdzie nie mam
    grządek z warzywami, ale taki przesiany uzywałem do skrzynek balkonowych.
    Mimo tego góra zielona wciąż rosła i rosła. Zresztą logistycznie dość trudno
    to wyglądało, bo świeża trawa lądowala u góry, a na dole zostawał miód do
    którego później ciężko było sie dobrac. Tej wiosny udało misie zlikwidować
    kompostownik zupełnie. Nawet do skrzynek musiałem kupować torf, i wierz mi
    tak cudownych pelargoni to w życiu nie mialem (w przesianej ziemi
    kompostowej zawsze znajdowały się dzdzownice, które w skrzynkach dorastaly
    rozmiarów anakondy). Tak więc jako sterany walką z kompostownikiem za
    prawde powiadam ci - miejska kompostownia rulez!!!

    Zdroofka Johnny

    P.s. Moje pelargonie nie żżerane przez szlauchy strażarnicze
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9b31aa25989e306e
    .html