  • Data: 2010-08-25 10:42:05
    Temat: Re: Koszenie i problem z trawą
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> wrote in message
    news:i52g7p$26vl$1@news2.ipartners.pl...

    > Dziękuję za odpowiedzi.
    > Innymi słowy, jeśli kompost mnie mnie interesuje (bo mając sam trawnik i
    > rośliny otoczone włókniną nie jestem w stanie go spożytkować), to jedyne
    > co mi pozostaje to wywożenie pokosu.
    > Rozumiem, że nawet jakaś super mulczująca kosiarka nie rozwiąże tego
    > problemu za mnie?

    Oczywiście rozwiąże. Podobnie jak i włókniny nie przeszkodzą w zasilaniu
    ziemi / trawnika kompostem. Musi być dobrze rozłożony i najlepszy byłbym
    przepuszczony przez młynek do ziemi - badylarze i pieczarkarze takimi
    posługiwali się przerabiając podłoże do szklarni, tuneli foliowych i hal
    produkcyjnych. Oczywiście kompost może być w trakcie młynkowania zasilony
    nawozami mineralnymi i innymi dodatkami, a więc korzyść z jego stosowania
    będzie dużo większa niż z samego mulczowania samej trawy....