  • 1. Data: 2009-01-15 19:56:47
    Temat: Po odbiorze- opodatkowanie.
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    Jak napisałem wcześniej dom mam już odebrany.
    Wczoraj zadzwoniła do mn ie miła Pani z Urzedu Miasta że mam do niej podejść
    i podac powierzchnie domu. Mam podać ile metrów kwadratowych mam o
    "normalnej"wysokości ile metrów kwadratowych powierzchni gdzie wysokość jest
    do 2,2m i le metrów kw o wysokości do 1,4m. Na podstawie tych danych nalicza
    mi podatek od nieruchomości.
    W sumie dobrze ze każą podać faktyczne wymiary, a nie liczą "z projektu"
    Ciekawi mnie tylko czy ktoś te dane podane przezemnie będzie weryfikował?;))
    Czy u Was te procedury przebiegają podobnie?

    Krzysiek

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-15 20:14:18
    Temat: Re: Po odbiorze- opodatkowanie.
    Od: a...@g...com

    On 15 Sty, 20:56, "kris" <K...@w...pl> wrote:
> [...]
    > mi podatek od nieruchomości.
    > W sumie dobrze ze każą podać faktyczne wymiary, a nie liczą "z projektu"

    Oj fatalnie fatalnie ;-) Ja mam 140m2 piwnic wys. 2,6, a w projekcie
    mam 2,2 :-))

    > Ciekawi mnie tylko czy ktoś te dane podane przezemnie będzie weryfikował?;))

    Bardzo mnie to tez ciekawi ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-01-15 20:51:55
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

    >Oj fatalnie fatalnie ;-) Ja mam 140m2 piwnic wys. 2,6, a w projekcie
    >mam 2,2 :-))

    >Bardzo mnie to tez ciekawi ;-)

    Panowie jestem z Wami calym sercem. :-))

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-01-15 21:05:00
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Nikt tego nie weryfikuje, chyba, że się przesadzi w deklaracji i za bardzo
    zaniży metraż, wtedy urzędnik może ustalić metraż choćby z projektu.

    Inaczej jest z mieszkaniem - w akcie notarialnym jest wszystko czarne na
    białym.

    Informacja z pierwszej ręki ;)

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/

  • 5. Data: 2009-01-15 21:05:54
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Panowie jestem z Wami calym sercem. :-))

    http://www.grudziadz.twoje-miasto.pl/wiadomosci,889

    Wyrywkowe kontrole? Bo jakoś nie wierze, że wszystkich sprawdzą.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 6. Data: 2009-01-15 21:11:58
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    też mam podobną sytuację, tylko że ja jeszcze formalnie "pilnuję budowy" :-)
    adresu nie chcieli nadać, ale podatek jak najbardziej kazali płacić :-)
    kazali pomierzyć i się zgłosić... no to mierzę już drugi miesiąc :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 7. Data: 2009-01-15 21:16:43
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    a...@g...com wrote:

    > Oj fatalnie fatalnie ;-) Ja mam 140m2 piwnic wys. 2,6, a w projekcie
> [...]
    Przydą dwie miłe panie na kontrolę i pomierzą :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2009-01-15 21:30:21
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał

    > też mam podobną sytuację, tylko że ja jeszcze formalnie "pilnuję budowy"
    > :-)
    > adresu nie chcieli nadać, ale podatek jak najbardziej kazali płacić :-)

    Nadać adres można nawet na niezabudowaną działkę. Możesz śmiało iść do
    urzędu i się kłócić. Ba! Nawet zameldować się możesz, jeśli budynek jest w
    trakcie budowy. Sam jestem tak zameldowany - czasowo.

    Pozdrawiam
    /\/\\//\/

  • 9. Data: 2009-01-15 21:32:24
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał

    > Przydą dwie miłe panie na kontrolę i pomierzą :)

    Chyba musiałyby wejść z policją i nakazem. Takie rzeczy sprawdza się
    wzywając do przedłożenia projektu... ale tylko w teorii. W praktyce się tego
    w ogóle nie robi.

    Pozdrawiam,
    /\/\\/\/

  • 10. Data: 2009-01-15 23:56:30
    Od: a...@g...com

    On 15 Sty, 22:16, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

    > Przydą dwie miłe panie na kontrolę i pomierzą :)

    Chyba sobie zrobie sufity podwieszane z regulacja wysokosci na pilota
    haha ;D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.