  • 11. Data: 2013-05-23 06:16:53
    Temat: Re: Koszty wykonania podjazdu/podwórka.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4b636sxa2h8w.ym8tkdppro7d$.dlg@40tude.net...

    > Czyli wiekszosc wykonawcow to partacze...

    I do tego oszuści podatkowi: "50zł / m2 z materiałem bez faktury"
    No chyba, że oszuści są po drugiej strony i faktury nie chcą. :)
    Jak tu ma być dobrze w tym kraju, skoro każdy stara się oszukać?

  • 12. Data: 2013-05-23 09:21:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 06:16:53 +0200, uzytkownik napisał(a):

    > I do tego oszuści podatkowi: "50zł / m2 z materiałem bez faktury"
    > No chyba, że oszuści są po drugiej strony i faktury nie chcą. :)
    > Jak tu ma być dobrze w tym kraju, skoro każdy stara się oszukać?

    Jest jedno rozwiazanie. Likwidacja wiekszosci podatkow i radykalna obnizka
    pozostalych. Sciagalnosc wzrosnie z 40 do 90 procent.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 13. Data: 2013-05-23 09:30:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 09:21:14 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Jest jedno rozwiazanie. Likwidacja wiekszosci podatkow i radykalna obnizka
    >
    > pozostalych. Sciagalnosc wzrosnie z 40 do 90 procent.
    Ale woda z mętnej zrobi sie przjrzysta a nie o to własddzy chodzi, a i co zrobić z
    rzeszą niepotrzebnych wtedy urzedników?

  • 14. Data: 2013-05-23 09:38:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No chyba, że oszuści są po drugiej strony i faktury nie chcą. :)

    Próbowałeś znaleźć transport jednej wywrotki pisaku z fakturą? Mnie się nie
    udało, a obdzwoniłem wszystkie lokalne ogłoszenia. Za każdym razem
    dostawałem tylko fakturę na piasek. Nie jest moim zadaniem tracić czas i
    szukać firmy która zechce mi taką fakturę wystawić - to zadanie urzędu
    skarbowego. Wykonałem kilka telefonów dowiedziałem się że nikt mi faktury
    nie wystawi to machnąłem na to ręką.

    Drugą sprawą na która nie mam faktury to koparka. Znalazłem dwie firmy które
    były gotowe wystawić fakturę ale nie miały wtedy wolnych terminów, a nie
    chciałem czekać. Na całą resztę usług i _wszystkie_ materiały mam faktury
    lub w przypadku drobiazgów ze sklepu paragony.

    > Jak tu ma być dobrze w tym kraju, skoro każdy stara się oszukać?

    Jak tu ma być dobrze skoro każdy generalizuje :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2013-05-23 10:28:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 00:30:24 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    >co zrobić z rzeszą niepotrzebnych wtedy urzedników?

    W ramach pozegnania z socjalizmem objac ich pakietem bezplatnych szkolen
    zawodowych :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2013-05-23 13:32:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 10:28:23 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > W ramach pozegnania z socjalizmem objac ich pakietem bezplatnych szkolen
    > zawodowych :)

    Mlodzi jeszcze jakos sie przystosuja. Ale starzy urzednicy? Zapomnij - wiesz jak
    ciezko sie zmusic do pracy po wielu latach nic nie robienia? :P No i te nawyki ktore
    zostaja w czlowieku - urzednik to jest odwrotnosc przedsiebiorcy, nie da sie tego
    pogodzic :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2013-05-23 13:59:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 04:32:52 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

> [...]
    >w czlowieku - urzednik to jest odwrotnosc przedsiebiorcy, nie da sie tego pogodzic

    Wiem, po kazdej wizycie w urzedzie gminy, skarbowym itp. musze walnac kawe
    i piecdziesiatke, zeby nie zasnac. Oni sie snuja, przekladaja papierki...
    Dramat!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 18. Data: 2013-05-23 14:22:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 13:59:04 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Wiem, po kazdej wizycie w urzedzie gminy, skarbowym itp. musze walnac kawe
    > i piecdziesiatke, zeby nie zasnac. Oni sie snuja, przekladaja papierki...
    > Dramat!

    A ktory przedsiebiorca ich zatrudni za pracownika?
    Po co komu pracownik od picia kawy?!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2013-05-23 14:46:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 14:22:25 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > A ktory przedsiebiorca ich zatrudni za pracownika?
    >
    > Po co komu pracownik od picia kawy?!

    Po trosze to i nie ich wina tylko głupich przepisów i papierologi.
    Wczoraj sprzedałem auto wiec dzisiaj pobiegłem do wydziału komunikacji zgłosic ten
    fakt.
    Dałem umowe sprzedaży gdzie wszystkie dane zarówno moje jak i nabywcy oraz dane auta
    były. Pani skserowała iale oprócz tego musiałem jeszcze wypisac oswiadczenie że:
    "Ja Krzysztof.... zamieszkały.... oswiadczam że sprzedałem samochód marki Frd Galaxy
    nr silnika.... , nr nadwozia.... nr rej .... Panu Jackowi.... zam..... .)
    Tak z 10min mi zeszło zanim poprzepisywałem te dane z umowy do oświadczenia, i Pani
    to zweryfikowała.

  • 20. Data: 2013-05-23 15:23:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 05:46:29 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > "Ja Krzysztof.... zamieszkały.... oswiadczam że sprzedałem samochód marki Frd
    Galaxy nr silnika.... , nr nadwozia.... nr rej .... Panu Jackowi.... zam..... .)

    A ja wlasnie ladnego Galaxy szukam ostatnio :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio