  • 1. Data: 2013-05-20 10:49:20
    Temat: chudziak pod fundament
    Od: Łukasz <r...@o...pl>

    witam!

    przeszukałem grupę, ale bez rezultatu.
    Czy do chudziaka musi być piasek,czy tylko wystarczy żwir?, jakie proporcje?

    łukasz

  • 2. Data: 2013-05-20 12:48:49
    Temat: Re: chudziak pod fundament
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Łukasz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    witam!

    > przeszukałem grupę, ale bez rezultatu.
    > Czy do chudziaka musi być piasek,czy tylko wystarczy żwir?

    Z samego żwiru nie da się zrobić betonu nawet najgorszego chudziaka. Chyba
    że pisząc żwir masz na myśli pospółkę czyli mieszaninę żwiru z piaskiem.

    > , jakie proporcje?

    To zależy od żwiru i piasku jaki masz. Jak masz osobno żwir i użyj metody
    3:2:1 (żwir:piasek:cement). Ja osobiście wolę pospółkę. Nas wieńce dawałem
    4:1 (pospółka:cement), słupy i nadproża robiłem 3:1, na chudziak to i 5:1
    możesz sypać.

    Najważniejsze nie dawaj za dużo wody.

    Pozdrawiam
    Ergie