    From: JareK <k...@i...bez.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Kotwa chemiczna
    Date: Tue, 10 May 2011 19:13:29 +0200

    Witam

    Mam nadbudowę tarasu. W istniejący wieniec muszę zakotwić 12 słupków
    zbrojenia, każdy z 4 prętów fi 12. Mocowane kotwą chemiczną Hilti Hit-RE
    500. W projekcie mam podane, że mam wywiercić otwory na głębokość 20 cm.
    Nie jest natomiast podane jakiej średnicy te otwory. Średnica pewnie nie
    może być za duża, bo kotwa słabo będzie trzymać. Nie może też być za
    mała, bo trudno będzie wsadzić te pręty. Jakiej średnicy otwory wiercić?
    Ile tej kotwy będę potrzebował na 48 otworów? Pytam tutaj, bo nie mam
    kontaktu z ekipą, która ma przyjść dopiero za 2 tygodnie, a do tego
    czasu chcę materiał zamówić.

    JareK