  • 31. Data: 2011-08-19 17:05:44
    Temat: Re: Krotność wymiany powietrza
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

    Dzieki za rzeczową i bardzo przydatna informacje !

    Dzieki i Pozdrowienia
    Marcin W.

  • 32. Data: 2011-08-19 19:55:21
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > A ja popre kogucika -przelicz jesli mozesz - ciekawy jestem co mówią normy w
    stosunku do wygody.

    > b.

    A Ty byś się publicznie przyznał że żyjesz w smrodzie dwa razy większym miż
    pozwalają przepisy. To co w ustawie to nie komfort tylko minimum. To że ma
    zaduch w domu już wiadomo. Po co Ci informacja jak duży. Płaci za smród ze dwie
    dychy miesięcznie. Jak by miał puścić wentylację na minimum określone w ustawie
    to by płacił pod stówkę na miesiąc za prąd zużyty do wentylowania. Zaduch idzie
    wytrzymać, można się przyzwyczaić do smrodku. Ale kasy szkoda. Ciekawe czy jak
    niektórzy piszą że się\zawsze kąpią to nie znaczy to że zawsze w sobotę i zawsze
    wszyscy w tej samej wodzie. Po oszczędnościach jakie robią na powietrzu wszystko
    jest możliwe.

  • 33. Data: 2011-08-19 20:21:48
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > A Ty byś się publicznie przyznał że żyjesz w smrodzie dwa razy większym miż
    > pozwalają przepisy. To co w ustawie to nie komfort tylko minimum. To że ma

    Juz ci on napisze jakies pozyteczne info gdy tak go bluzgasz... A co jest w ustawie
    to nie wiemy - a moglismy wiedziec własnie od adama. Wyluzuj z wycieczkami
    osobistymi...

    b.

  • 34. Data: 2011-08-19 20:31:38
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    ustawie to nie wiemy - a moglismy wiedziec własnie od adama. Wyluzuj z

    Ja go bluzgam? To on nazwał mnie palantem. Ja tylko nazwałem po imieniu to co ma
    w domu. Co jest w ustawie możesz sobie przeczytać w linku jaki dał Marek Dyjor.

  • 35. Data: 2011-08-19 20:53:31
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-08-19 22:31, kogutek pisze:

> [...]
    > w domu. Co jest w ustawie możesz sobie przeczytać w linku jaki dał Marek Dyjor.

    Czyli jak w ustawie (p)osły napiszą że reku jest opłacalne
    to już będzie?

    Marek

  • 36. Data: 2011-08-19 20:55:00
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > co ma
    > w domu. Co jest w ustawie możesz sobie przeczytać w linku jaki dał Marek

    prosba o help ... walczymy z ustawieniem silnika u kumpla garbi
    1.6 ... swiece wymienione + przerywacz ... zaplon ustawiony ... garnik
    Podczas wysyłania wiadomości SMS jedna z wiadomości się "zapętliła" i teraz
    jest wciąż nadawana. Znajduje się w folderze NADAWANE (telefon wskazuje że
    trwa wysyłanie) i nie ma możliwości usunięcia jej. Żadne standardowe
    procedury typu: wstrzymaj wysyłanie, usuń, nie skutkują, nie ma możliwości
    "zaptaszenia" jej, aby można było wiadomość usunąć. Jakie znaleźć na to
    rozwiązanie ? Próbowałem przy pomocy LG PC Suite III w aplecie "wiadomości",
    ale tam wiadomość jest niewidoczna. Nie znalazłem sposobu aby się do niej
    jakoś dostać i wstrzymać-usunąć wysyłanie. Wykonałem też procedurę
    przywrócenia ustawień fabrycznych, restartu, nawet twardego resetu i też bez
    rezultatu wyczyszczony ... na cieplym odpala z gazem w podlodze ... obroty
    roowne ok 1200 1500 ... na zimnym mimo ssania nawet niezagada na
    moment ...

    No ale napisz ile Ty masz wymian? Rozumiem, ze Tobie wystarczy i warto bylo
    by porownac Twoje odczycia do smrodu jaki zarzucasz innym. Jako posiadacz
    grawitacji rowniez nie odczuwam dyskomfortu, ale nie mam pojecia ile wymian
    mam na godzine. Kto wie czy nie jest to polowa tego co ma np. Adam, a mimo
    to spie dobrze.

    Pozdro.. TK
    Jednocześnie informujemy, że zmianie nie ulegną parametry usługi jak i
    sposób komunikacji z usługodawcą ( nie ulegają zmianie numery telefonów,
    adresy kontaktowe, ani numery indywidualnych rachunków bankowych).
    Informujemy również, że każdemu Użytkownikowi będącemu konsumentem w
    rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego przysługuje prawo do wypowiedzenia
    Umowy na świadczenie usługi, jeżeli nie zgadza się z postanowieniami nowego
    regulaminu. Aby skorzystać z tego uprawnienia, należy w ciągu 14 dni od daty
    otrzymania niniejszej wiadomości wysłać wiadomość e-mail do Biura Obsługi
    Klienta

  • 38. Data: 2011-08-19 21:02:43
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Czyli jak w ustawie (p)osły napiszą że reku jest opłacalne

    > to już będzie?

    > Marek

    Już napisali tylko Ty o tym nie wiesz. Poszli dalej i nakazali stosować. Na
    razie nie wszystkim tylko tam gdzie ma to sens.

  • 37. Data: 2011-08-19 21:02:43
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    Twoja wiara w słuszność ustaw jest rozbrajająca...

    Marek

  • 39. Data: 2011-08-19 21:17:36
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    > mam na godzine. Kto wie czy nie jest to polowa tego co ma np. Adam, a mimo

    Na pewno mam tyle ile potrzeba. W kamienicach sprawy wentylacji i kominów są
    bardzo pilnowane. Dwa razy do roku czyszczenie kominów i sprawdzanie wentylacji.
    Na wiosnę i jesienią to z reguły robią. Jak coś u sąsiadów nie grało to w trybie
    przyspieszonym było zreperowane. Na pewno nie zawyżają wyników pomiarów żeby
    pasowało bo są w kamienicy tacy co palą węglem. Jak założyłem sobie dwie kratki
    w których można było trochę przydusić przepływ to zamierzyli i kazali zdjąć. Jak
    będą teraz mierzyli to spytam co oni tam mierzą i ile wychodzi. Ale to dopiero
    za kilka miesięcy będzie, pewno w listopadzie.

  • 40. Data: 2011-08-19 21:22:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > wentylacji.
    > Na wiosnę i jesienią to z reguły robią. Jak coś u sąsiadów nie grało to w

    U mnie w kamienicy pruli jak sie okazalo, ze ciagu w ogole nie ma. Wszedzie
    wsadzili rury spiro podlaczone na strychu do kominow.

> [...]
    > dopiero
    > za kilka miesięcy będzie, pewno w listopadzie.

    No i dobrze, bo mnie interesuje jaka tak naprawde mamy wymiane. To co pisza
    uzytkownicy WM mozemy sobie odnosic do norm, ale tak naprawde nie wiemy czy
    maja wiecej czy mniej jak my. Obstawiam, ze jednak wiecej przy najmniej
    latem o ile ktos tego nie wylacza. Moze paradoksalnie okazac sie, ze my
    zyjemy w smrodzie a nie Oni.

    Pozdro.. TK