  • 171. Data: 2013-12-14 17:48:53
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 09:18:55 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Wszystko sie zgadza, Adas ma 60 latek :-)

    A co Ty tak mnie zdrabniasz? Adas to ja jestem dla mojej mamy i conajwyzej
    zony (czasem :D Zdeko nieswojo sie czuje jak tak mi ktos slodzi bo od homosiow
    trzymam sie z daleka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 172. Data: 2013-12-14 17:56:41
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 11:05:40 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Hehe, sek w tym, ze to - powiedzialbym - zadna egzotyka. :-)

    Jezeli tak uwazasz to obracasz sie w zaradnym towarzystwie i spoko :) Niestety
    ja znam inna rzeczywistosc - mialem kiedys glowna na wykopie o budowie domu
    i 99% mlodych nie wierzylo ze mozna w wieku 27 lat pracujac w Polsce zbudowac
    dom i po prostu sobie radzic, bez znajomosci i kasiastych rodzicow. Gdyby bylo
    tak jak piszesz to zylibysmy w kraju miodem i mlekiem plynacym. Niestety
    wiekszosc mlodych wyjezdza na zmywaki i niczego sie nie dorabia.. Nie mowiac juz
    o tym ze w wieku 27 lat niektorzy to sie dopiero z pijackiego amoku po
    studenckich imprezach budza u mamusi i narzekaja jak to w Polsce zle :)

    Mozecie na mnie wylewac wiadra zolci bo taka niestety jest Polakow natura i
    ja to rozumie, jednoczesnie majac to gleboko w dupie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 173. Data: 2013-12-14 18:00:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 11:26:56 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Zapytam wi�c wprost c� takiego nadzwyczajnego jest w tym czego
    > dokona�e� w �yciu, ponad to czego dokona�o wielu ludzi z tej grupy?

    Nie mam pojecia czego dokonali inni z tej grupy - niech sie pochwala to bedzie
    mozna podyskutowac :) Zbudowal ktos w wieku 27 lat dom za pol banki? Jak tak
    to gratulki, jak nie to sorry ale bredzisz i nie wiesz o czym piszesz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 174. Data: 2013-12-14 18:02:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 16:38:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > "Nie ma sie cym chwalic mosci jenerale. Jo! Czterdzieści setków baranów porwołem,
    Dwadzieścia setków baranów zjadłem, w tym ctery śmierdzące i zyje. I dobze!"

    No widzisz - tak to jest - najpierw sie pytasz co osiagnalem a jak costam
    napisze to piszesz ze sie chwale ;) Nie chwale sie - chwalic sie to moge
    przed sasiadem a nie anonimowa grupa nieznanych mi ludzi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 175. Data: 2013-12-14 18:24:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >A co Ty tak mnie zdrabniasz?

    Bo na takiego malutkiego chlopczyka samochwalke wygladasz, co nie widzi
    kiedy przesadza.
    Adasiu :-)

  • 176. Data: 2013-12-14 18:26:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

> [...]

    >Mozecie na mnie wylewac wiadra zolci bo taka niestety jest Polakow natura i
    >ja to rozumie, jednoczesnie majac to gleboko w dupie :)

    O, i Polakom sie dostalo. Malutki Adasiu, ty naprawde sadzisz, ze jestes
    obiektem zawisci?

  • 177. Data: 2013-12-14 18:28:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Nie mam pojecia czego dokonali inni z tej grupy - niech sie pochwala to
    >bedzie
    >mozna podyskutowac :)

    ntg sprobuj na:
    pl.samochwalek
    albo
    pl.samochwalek.adas

  • 178. Data: 2013-12-14 18:31:34
    Od: "MarekPasek" <m...@w...pl>

    Adam <a...@g...com> pisze:

    > Jak napisze, to powiesz ze jestem chwalipieta :D

    No masz, ale z Ciebie pipa! - chwalipieta!, taka ciota!
    Już wiemy, że masz podłogówke ;->
    Teraz w modzie jest sufitowka, więc rozglądnij sie za tym, nie przegap
    sprawy!

  • 179. Data: 2013-12-14 18:55:16
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "MarekPasek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Już wiemy, że masz podłogówke ;->
    > Teraz w modzie jest sufitowka, więc rozglądnij sie za tym, nie przegap

    Sufitówka to jeszcze zbyt nowa i jeszcze nie doszła do lansu, ale
    ścianówka to już od jakiegoś czasu jest w modzie i co ciekawe tą to już
    nawet da się zrobić grawitacyjną :)
    Tyle, że Adam nie uznaje instalacji grawitacyjnych, dlatego będzie
    musiał jeszcze poczekać na sufitówkę, bo ta będzie taka sama ch....ówka
    jak i podłogówką pod względem pracy grawitacyjnej ;D

  • 180. Data: 2013-12-14 19:09:51
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    napisał:

> [...]
    > Jak tak
    > to gratulki, jak nie to sorry ale bredzisz i nie wiesz o czym piszesz

    O ja cie pierdziele, ale ci zazdroszczę, jesteś wielki :)
    Tak poważniej, znmam wielu młodych ludzi, którzy także zbudowali takie
    domy i to jeszcze nawet przed 25 rokiem życia, a i znam jednego
    17-latka, który już ma swój dom warty ok. 2 milonów, oczywiście za
    pieniążki rodziców.
    Tak poważniej ujmując co mnie obchodzi co Ty wybudowałeś i za ile?
    Cieszy mnie, że nie masz kłopotów finansowych i że prowadzisz firmę, w
    której prawdopodobnie zatrudniasz pracowników dając im utrzymanie.
    Chwała Ci za to.
    Tylko jak się to ma do doświadczenia i wiedzy w zakresie budowlanki i
    instalacji, bo to miałem na myśli, a nie to ile zarabiasz?